י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מזעזע ומחריד • כתב אישום: רצח את אישתו , ערף את ראשה ושרף

פרקליטות מחוז צפון הגישה הבוקר כתב אישום מזעזע, נגד מאיר גולדשטיין, תושב טבריה בן 33 בגין רצח גרושתו אדל קלמן: "דקר אותה וערף את ראשה"

מאיר אפרים גולדשטיין בבית המשפט לאחר מעצרו. צילום: פלאש 90
מאיר אפרים גולדשטיין בבית המשפט לאחר מעצרו. צילום: פלאש 90



פרקליטות מחוז צפון הגישה הבוקר (ב') לבית המשפט המחוזי בנצרת, כתב אישום נגד מאיר גולדשטיין, תושב טבריה בן 33 בגין רצח גרושתו אדל קלמן, לפני כחודש בביתם בטבריה.

על פי כתב האישום, מאיר התנפל על גרושתו אדל, ודקר אותה בביתה באמצעות סכין מספר דקירות בחלקי גופה השונים, תוך שהמנוחה ע"ה זועקת זעקות כאב ומבקשת מבעלה לשעבר לחדול ממעשיו. לאחר שאדל התמוטטה ונפלה על הרצפה, הנאשם ערף את ראשה באמצעות הסכין והצית את גופתה .

מאיר ואדל, היו נשואים שש שנים והתגוררו ברחוב נחמני בטבריה. עשרה ימים לאחר שהתגרשו, החליט מאיר להרוג את גרושתו. בשעות הבוקר הגיע לדירה, דפק בדלת וביקש להיכנס לדירה באמתלה שהוא מעוניין לקחת כמה פריטים אישיים מהדירה.

בעוד מאיר גולדשטיין שוהה בדירה כשהדלת פתוחה, נכנסה אדל לחדר השירותים. הנאשם טרק את דלת הכניסה לדירה כדי שהמנוחה תטעה לחשוב כי הוא עזב את הדירה. על פי עובדות כתב האישום, הנאשם נטל מהמטבח סכין עם להב באורך כ-21 ס"מ והמתין למנוחה עד יציאתה מחדר השירותים.

מיד עם יציאתה, התנפל עליה ודקר אותה באמצעות הסכין מספר דקירות בחלקי גופה השונים, תוך שהמנוחה זועקת זעקות כאב ומבקשת מהנאשם לחדול ממעשיו . לאחר שהמנוחה התמוטטה ונפלה על הרצפה, הנאשם ערף את ראשה באמצעות הסכין והצית את גופתה.

אם לא די במעשה המזעזע של הרצח, מאיר אחז בידו את ראשה של אדל, יצא מהדירה כשראשה בידו וניגש לעבר מכולת אשפה שהייתה בסמוך לבנין המגורים, שם הצית את ראשה של המנוחה אדל קלמן ע"ה.

אזרחים שהבחינו במעשה המחריד, הזעיקו את כוחות המשטרה ואלו עצרו אותו. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

(צילום: נפתלי טרבלסי, קול רגע)

תושבי האיזור סיפרו ל'בחדרי חרדים' כי החשוד מוכר ומקבץ נדבות באיזור. "מדובר בבני זוג המתגוררים בשכונה זה מספר שנים, ולא נולדו להם ילדים. לפני כשבועיים הם התגרשו" אמר אחד מהם והוסיף "כולם פה בהלם, לא יודעים איך לעכל את האסון הזה".

נפתלי טרבלסי, עיתונאי מקומי שנמצא במקום, אמר ל'בחדרי' כי שוחח עם אחד מעדי הראייה, צעיר חרדי שחלף ברחוב, "ראיתי את הבן אדם הולך ברחוב כשבידו ראש כרות, וצועק "זאת עמלק, זאת עמלק". לדבריו, כוחות משטרה עצרו אותו וכיסו את הראש.

החשוד, בעל רקע פסיכיאטרי, היה מתפלל בשטיבלך של הרב אוירבך. גרושתו, הנרצחת, עבדה לפרנסתה בצהרון ומכריה אומרים שהייתה אישה צדיקה.

ידיד המשפחה, יהושע עבדן, סיפר על הרקע של בני הזוג. "הכרתי את הזוג מקרוב מאז שבאו לגור כאן לפני כמה שנים. ניסיתי לשקם אותם, הם היו זוג גרים נשואים טריים. הזמנתי אותם אלי לשבתות, חיזקתי ועודדתי אותם תמיד. קרבתי אותם ליהדות בצורה הכי יפה" סיפר עבדן.

לדבריו, "הבעל היה קשה כל הזמן, לא היה מקשיב. הבנתי שלא נולדו להם ילדים הרבה שנים וזה היה אחד הגורמים לגירושין של בני הזוג. בזמן האחרון הבעל התערער בנפשו. כולם מכירים אותו בקריה פה. היה הולך עם חזות של דתי - חליפה וכובע.

"זה לא הדרך של הדתיים. הוא לא היה אלים, הוא תמיד היה רגוע ושליו. לא הרגשתי אצלו שהוא לא בסדר, אבל הוא היה לא יציב. הוא ישן חודש בשטיבלך וסיפר כל הזמן שהוא המשיח. זה סימנים של חולה נפש. הוא לא קשור ליהדות בכלל, לא מאמין שהוא התגייר".
מאיר גולדשטיין אדל קלמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד