י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בית המשפט האריך את מעצר הבית של ארבעת עצורי 'הפלס'

שלושה ימים לאחר ששוחררו למעצר בית שצפוי היה להסתיים מחר, ל'בחדרי חרדים' נודע כי ביהמ"ש האריך את מעצר הבית של ארבעת עצורי הפלס, עורך העיתון נתי גרוסמן, המנכ"ל שמוליק אלישיב, אברהם טריגר וחיים יברוב

נתי גרוסמן בבית משפט העליון. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
נתי גרוסמן בבית משפט העליון. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



שלושה ימים לאחר ששוחררו למעצר בית שצפוי היה להסתיים מחר (ג'), ל'בחדרי חרדים' נודע כי בית המשפט האריך את מעצר הבית של בכירי עיתון הפלס והפלג הירושלמי.

חוקרי מחלק ההונאה במשטרת ירושלים הגישו הבוקר (ב') לבית משפט השלום בראשון לציון בקשה להאריך את מעצרם של עורך עיתון הפלס נתי גרוסמן והמנכ"ל שמוליק אלישיב, אברהם טריגר וחיים יברוב, ב-15 ימים נוספים את תנאי מעצר הבית אותם קבע בית משפט המחוזי בלוד. על פי התנאים שנקבעו ופורסמו ב'בחדרי', על הארבעה נאסר ליצור קשר עם מי מהמעורבים בפרשה, נאסר עליהם להחזיק בביתם כל זמן מעצר הבית מכשיר טלפון מכל סוג שהוא, טלפון סלולרי מכל סוג שהוא, מחשב, אייפד או כל ציוד שמופעל על ידי מחשב ושניתן ליצור באמצעותו תקשורת.


גרוסמן בבית המשפט בהארכת מעצרו

ההחלטה התקבלה לאחר שהשופט עמית מיכלס מבית משפט השלום בראשון לציון, דן בחשדות לסחיטה באיומים והטרדות על ידי החשודים עוד בטרם החקירה הפכה לגלוייה, והחליט לקבל חלקית את בקשת המשטרה והאריך את מעצר הבית עד ליום חמישי הקרוב.

בעקבות תנאי מעצר הבית הנוקשים, נתלה פתק על דלת הבית של עורך הפלס נתי גרוסמן, בו נכתב כי "בהוראת בית המשפט, אין להכניס בשום אופן לתוך הבית שום אמצעי תקשורת מכל סוג שהוא (כולל טלפונים ופלאפונים מכל סוג שהוא), מחשב ודומיו וכל ציוד שניתן ליצור באמצעותו תקשורת". עוד הוסיפו "אנו מבקשים מאוד שלא להפר הוראה זו בשום אופן". יצויין, כי במידה והרשויות יגלו כי הפרו את תנאי מעצר הבית, תהווה זו עילה להחזרת העצור מעצר מלא.




לפני כשבועיים פשטו כוחות משטרה על בתיהם של 28 חשודים בהטרדות כלפי בכירי המשק הישראלי בין היתר גם באמצעות סחיטה באיומים. מרבית העצורים שוחררו עוד באותו היום אך החשודים המרכזיים הוארך מעצרם מעת לעת.
נתי גרוסמן עיתון הפלס שמוליק אלישיב הפלג הירושלמי מעצר בית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד