י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

צפו: מירי ארנטל מ"זכרון מנחם" הדליקה משואה בטקס יום העצמאות בהר הרצל

מירי ארנטל, שייסדה יחד עם בעלה את עמותת "זיכרון מנחם" המעניקה טיפול לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם, הדליקה משואה בטקס יום העצמאות בהר הרצל: "לכבוד המתנדבות והמתנדבים אשר מלמדים אותנו כי עולם חסד יבנה" • צפו

צפו: מירי ארנטל מ"זכרון מנחם" הדליקה משואה בטקס יום העצמאות בהר הרצל
צילומסך



מירי ארנטל, שייסדה יחד עם בעלה את עמותת "זיכרון מנחם" המעניקה טיפול לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם, הדליקה הערב (שני) משואה בטקס יום העצמאות בהר הרצל.

המנחה ג'קי לוי, מאנשי ירושלים, הציג את ארנטל: "הילד מנחם ארנטל נולד בירושלים ונפטר בה ממחלת הסרטן, בן 15 וחצי לאחר מאבק עיקש של למעלה מ-14 שנה. מירי וחיים, אביו ואמו של מנחם, אשר למדו על בשרם את קשיי ההתמודדות של ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, בחרו להנציח את זכרו במפעל התנדבותי ענק ומרגש.

(באדיבות ערוץ 2)

"זיכרון מנחם, העמותה שייסדו מירי וחיים, מעניקה סיוע רגשי, רפואי וטכני לילדים החולים ולבני המשפחה. האהבה והשמחה שמרעיפים על הילדים אלפי המתנדבים והמטפלים של זיכרון מנחם הם מעיין נובע של כוח במלחמה למען החיים. זיכרון מנחם היא דוגמה ומופת לתרומתה של הקהילה החרדית במרקם החיים בירושלים. תעלה המשואה".

לאחר מכן עלתה ארנטל והדליקה את המשואה: "אני מירי ארנטל, בת יוסף ונעמי שנק ז"ל, אמו של מנחם ז"ל, מדליקה משואה זו לכבוד עשרות אלפי המתנדבות והמתנדבים במאות ארגונים בישראל, אשר מלמדים אותנו מידי יום שעולם חסד יבנה.

"לכבוד הצוותים הרפואיים הנפלאים העושים לילות כימים למען הילדים. לכבוד בני ובנות השירות הלאומי, חיילי החסד של מדינת ישראל. לכבודכם, הילדים ובני הנוער, שנאבקים בגבורה יום יום במחלת הסרטן. לכבוד השמחה שלכם, שמנצחת את הכול, ולתפארת מדינת ישראל".
זיכרון מנחם מירי ארנטל יום העצמאות הר הרצל משואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד