י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

אברכי הכולל ל'בחדרי' על מסע הדקירות בכולל: "המשיך ודקר באמוק"

בשיחה עם "בחדרי חרדים", ממיטתו בבית החולים, משחזר אחד האברכים הפצועים את אשר אירע: "אחרי שדקר אותי הצלחתי לסגור את הדלת שלא יצא החוצה" • אברכי הכולל ל'בחדרי': "המשיך באמוק לתוך בית הכנסת ודקר את האברכים"

אברכי הכולל ל'בחדרי' על מסע הדקירות בכולל: "המשיך ודקר באמוק"

 


מסע הדקירות הבוקר בכולל של הרב אריאל חפץ בנתיבות, לאחר שתושב העיר ממוצא אתיופי דקר ארבעה אברכים מבוגרים ופצע אותם באורח בינוני, משחזר אחד האברכים הפצועים ממיטתו בבית החולים ל'בחדרי': "הדוקר פתח את הדלת, נכנס פנימה, אבל לא קלטתי אותו בכלל. אחרי שדקר אותי הצלחתי לסגור את הדלת שלא יצא החוצה. אני מרגיש טוב. אבל כואב לי".


האברך הפצוע בשיחה עם 'בחדרי חרדים'

בשיחה עם "בחדרי חרדים" סיפרו אברכי הכולל את אשר אירע.

"באמצע הלימוד ראינו אדם ממוצא אתיופי נכנס לכולל באופן מוזר" סיפרו האברכים. "בתחילה חשבנו שהוא זקוק לעזרה. אבל אז הוא החל במסע דקירות, בהתחלה דקר בחזה אברך נכה מבוגר שישב בכניסה, ולאחמ"כ המשיך באמוק לתוך בית הכנסת, ודקר שלושה אברכים נוספים".

"בהתחלה לא הבנו מה קרה" אמרו האברכים, "לאחר רגעים ספורים התעשתנו. הזעקנו כוחות הצלה, ומספר אברכים זרקו לעברו סטנדרים וניטרלו אותו".

האברכים אף מבקשים להבהיר בנוגע למידע שהופץ ברשת, לפיו הדוקר הגיע לדקור אברכים בכולל על רקע קטטה שהתפתחה בינו לבין אברכים: "לא הייתה שום קטטה, זה שגר גס. כולם פה אברכים טובים ועדינים, לא הכרנו את הדוקר מעולם. חבל על השמועות שהופצו ברשת, והפכו את האברכים לעבריינים".

לסיום מספרים האברכים: "מדובר בנס של ממש, רוב האברכים בכולל מבוגרים, ואם ח"ו לא היינו מנטרלים אותו עם סטנדרים, הוא היה יכול להמשיך במסע דקירות, וזה היה מתפתח לאסון גדול יותר חלילה. הרגשנו כמו בטבח שהיה לפני שלוש שנים בבית הכנסת בהר נוף. התחושות קשות בקרב כל האברכים, לא מאמינים עדיין למה שקרה".

 


כזכור, הבוקר פורסם ב'בחדרי חרדים', כי חמישה בני אדם נפצעו באורח בינוני וקל בכולל של הרב אריאל חפץ בבית הכנסת בית אברהם ברחוב מלכי ישראל בנתיבות.

על פי משטרת ישראל, מדובר בקטטה על רקע פלילי, במסגרתה צעיר מקומי דקר ארבעה מהאברכים שלמדו בכולל.


בין הפצועים באירוע סגן עורך עיתון 'מרכז העניינים' חיים פסל. עורך העיתון יצחק נחשוני צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "הוא היה בין המנטרלים את התוקף. מצבו קל".

שלושה מהפצועים במצב בינוני, כבן 70 דקור בחזה, גבר כבן 50 דקור בגפיים וגבר כבן 45 עם חבלת ראש. שניים נוספים, נפצעו באורח קל. הנפגעים פונו באמבולנסים של מד"א לבית החולים.

הדוקר נפצע גם הוא לאחר שהוכה על ידי הנוכחים. המשטרה חוקרת את האירוע.






נתיבות כולל אברכים הרב אריאל חפץ דקירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד