י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מרגש: הרב כדורי שכמעט נשרף למוות - שב למסור שיעורים

הרב בועז כדורי משכונת רמות בירושלים, שהורדם והונשם, לאחר שנפצע באורח אנוש בפיצוץ גז בביתו - שב לאיתנו

הרב בועז כדורי אמש בשיעור (באדיבות המצלם)
הרב בועז כדורי אמש בשיעור (באדיבות המצלם)



הרב חיים בועז בן יפה כדורי משכונת רמות בירושלים, שהיה מורדם ומונשם בבית החולים, לאחר שנפצע באורח אנוש בפיצוץ גז בביתו - שב לאיתנו.

אמש (שלישי) הנס היה מוחשי: הרב כדורי שב למסור שיעור בבית הכנסת 'תורת דוד' בשכונת רמות א' בירושלים, במסגרת 'יום שכולו תורה' הנערך ביום העצמאות - יחד עם רבנים נוספים.

"משתתפי השיעור התרגשו עד לא האמינו למראה עיניהם" סיפר אחד המשתתפים ל'בחדרי חרדים' "הרב היה בין חיים למוות, קיווינו כל הזמן אבל בתוך הלב, לא האמנו שיחזור לאיתנו ובזכות התפילות זה קרה".

הרב בועז כדורי, הוא תלמיד חכם עצום ומוסר שיעורים בכולל בית מרדכי ברמות. הרב כדורי נודע בחיבה הגדולה שרכש לו מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, במשך השנים אף חיבר ספרים רבים, ביניהם 'באר בשדה' על הלכות שביעית.

כזכור וכפי שדווח בהרחבה ב'בחדרי חרדים', בחודש טבת, בליל שבת חורפית, אירע פיצוץ של בלון גז בביתו ממנו נפצעו קשות הרב ואשתו. על פי אנשי הכיבוי, הפיצוץ נגרם בגלל ה'בלעך' - משטח ברזל לשבת, שעמד על הגז.

בחסדי שמים, בחור עובר אורח ראה את הדליקה בזמן והזעיק אנשים שפינו את הילדים. לאחר שניות בודדות אירע פיצוץ מבלון הגז, ממנו נפגעו הרב ואשתו. בחסדי שמים הם השתקמו.









הרב בועז כדורי רמות שריפה נס יום שכולו תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד