ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

טראמפ ידרוש מאבו מאזן להפסיק את מימון המחבלים?

האם יופסקו המענקים של הרשות הפלסטינית למשפחות מחבלים? סוכנות הידיעות AP מדווחת כי בפגישתו עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, צפוי נשיא ארה"ב טראמפ, לדרוש מאבו מאזן להפסיק לשלם כסף למשפחות של מחבלים

טראמפ ואבו מאזן. צילום: רויטרס', פלאש 90
טראמפ ואבו מאזן. צילום: רויטרס', פלאש 90



האם יופסקו המענקים של הרשות הפלסטינית למשפחות מחבלים? סוכנות הידיעות AP מדווחת כי בפגישתו עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, צפוי נשיא ארה"ב טראמפ, לדרוש מאבו מאזן להפסיק לשלם כסף למשפחות של מחבלים.

גורמים בבית הלבן אמרו אמש (ג') כי נשיא ארה"ב צפוי לדרוש מאבו מאזן במהלך פגישתם לעשות צעדים כדי לחדש את תהליך השלום, ביניהם, להפסיק לממן משפחות של טרוריסטים והפסקת השימוש בהסתה אנטי ישראלית. בתמורה, יבטיח לו טראמפ סיוע כלכלי.

הגורמים שלא הזדהו בשמם, מסרו כי הנשיא שוקל זאת, לאחר שמספר סנאטורים פנו אליו וביקשו כי ילחץ על אבו מאזן להפסיק את התשלומים למשפחות של רוצחים.

הגורמים מסרו גם, כי טראמפ ידגיש בפגישתו עם אבו מאזן כי הוא סבור שבנייה ישראלית בשטחים שאמורים להיות חלק מהמדינה הפלסטינית, אינה מסייעת לתהליך השלום.

נושא השילומים של הרשות הפלסטינית למשפחות של רוצחים שנשפטו לשנים ארוכות בכלא הישראלי עלה לאחרונה גם בבריטניה, שם פנו מחוקקים לראש הממשלה תרזה מיי, וביקשו שתדאג להפסיק את התמיכה ברשות בכסף שמגיע ממשלם המיסים הבריטי, הנושא עלה בממלכה המאוחדת, מיד אחרי רציחתה בחג הפסח של הסטודנטית הבריטית חנה בלדון ע"י מחבל פלסטיני בירושלים, לאחר שהרשות הודיעה שתעניק למשפחת המחבל את הסיוע הניתן לכל משפחה של טרוריסט היושב בכלא הישראלי.
דונלד טראמפ אבו מאזן מימון מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד