י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

גופת החרדי שנפטר בטיסה שוחררה לקבורה

לאחר מאמצים כבירים, גופת החרדי מירושלים שהתמוטט במהלך טיסה מספרד לפלורידה ונפטר, נותחה בצורה מינורית ושוחררה לקבורה. ההלוויה תיערך בסוף השבוע בישראל

אילוטסרציה (שוקי לרר)
אילוטסרציה (שוקי לרר) צילום: שוקי לרר



לאחר מאמצים כבירים, גופת החרדי מירושלים שהתמוטט במהלך טיסה מספרד לפלורידה ונפטר, נותחה בצורה מינורית ושוחררה לקבורה. ההלוויה תיערך בסוף השבוע בישראל.

בשעה האחרונה (רביעי) הצליח הרב מארק רוזנברג, נציג זק"א בפלורידה, למנוע את דרישת המשטרה הפדרלית לבצע נתיחה מלאה בגופת המנוח שהתמוטט ואיבד את הכרתו במטוס, כאשר טס עם אשתו ממדריד למיאמי, והגיע לסיכום איתם על נתיחה מקומית מינורית. עם סיום ההליך, גופת המנוח בן ה-32 שוחררה לקבורה.

כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", בני הזוג תושבי ירושלים, נישאו רק לפני כחודשיים ונסעו לחופשה במיאמי. במהלך הטיסה ממדריד שבספרד למיאמי שבפלורידה, באמצעות חברת איבריה איירליינס, אכל הבעל מהמנה הכשרה שהוגשה לו בטיסה, שם ככל הנראה היה מרכיב אליו הוא היה רגיש. הוא חש ברע ואיבד את הכרתו, הצוות במטוס ניסה להציל את חייו אך לשווא.

כפי שדווח הלילה ב'בחדרי', הטייס איפשר לאלמנה לטלפן מהמטוס כשעתיים לפני הנחיתה, זו התקשרה לבני משפחתה בישראל שפנו מיידית לארגון זק"א. בעקבות כך, עם הנחיתה כבר המתין בשדה התעופה נציג זק"א הרב מארק רוזנברג שליווה את המשפחה וסייע בהליכים הבירוקרטיים.

כאמור, במקביל לפעילות במיאמי, ראש אגף המבצעים חיים ויינגרטן העיר את הרופא של המנוח שסיפק לו אישורים רפואאים על רגישותו, דבר שזירז את ההליכים בארה"ב. בני המשפחה מעריכים כי הלוויתו של המנוח תיערך עוד השבוע בישראל.
טרגדיה בשחקים נתיחת גופה הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד