כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

"ניו יורק טיימס" דיווח על זינוק במספר המנויים ובהכנסות מדיגיטל; המניה קופצת

העיתון האמריקאי זינק על גידול משמעותי במספר המנויים לפלטפורמת הדיגיטל, ועל אף הירידה בהכנסות מפרסום בפרינט, ההכנסות מפרסום בדיגיטל הובילו אותו לרשום רווח נקי גבוה

משרדי הניו יורק טיימס. צילום: סרג' אטל, פלאש 90
משרדי הניו יורק טיימס. צילום: סרג' אטל, פלאש 90



מניית העיתון האמריקאי "ניו יורק טיימס" מזנקת ביותר מ-10%, אחרי שהעיתון דיווח על תוצאות טובות בהרבה מהמצופה, בעיקר הודות לצמיחה בפרסום בדיגיטל.

העיתון דיווח על רווח נקי של 13.18 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2017, או רווח של 8 סנט למניה. ברבעון המקביל בשנה שעברה רשם העיתון הפסד של 8.27 מיליון דולר, או 5 סנט למניה. הרווחים המותאמים של העיתון הגיעו ל-11 סנט למניה, בעוד תחזיות האנליסטים היו לרווח מותאם של 6-7 סנט למניה. העיתון דיווח גם על צמיחה של 5.1% בהכנסות שהגיעו ברבעון הראשון ל-398.8 מיליון דולר.

ההכנסות ממנויים משלמים זינקו ב-11.2% והגיעו ל-242.37 מיליון דולר. ההכנסות מפרסום ירדו ב-6.9% ל-130 מיליון דולר. עיקר הירידה בהכנסות מפרסום מיוחסת לירידה של 17.9% בהכנסות מפרסום בפרינט, בעוד ההכנסות מפרסום בדיגיטל זינקו ב-18.9%. לפי הדו"חות של העיתון, ההכנסות מפרסום בדיגיטל היוו ברבעון הראשון 38.2% מכלל הכנסות הפרסום של העיתון והסתכמו ב-49.7 מיליון, כלומר ייתכן ובקרוב יעקוף הפרסום בדיגיטל את הפרינט, מה שיסמן קו פרשת מים עבור העיתונות המסורתית.

העיתון דיווח אמנם על ירידה במספר העיתונים שנמכרים בדוכנים, אבל לפי הדו"חות העלייה במספר המנויים שמקבלים את העיתון לפתח ביתם, ביחד עם העלייה במספר מנויי הדיגיטל המשלמים, הצליחה להוביל לגידול כללי בהכנסות ממנויים.

הכנסות העיתון ממנויי דיגיטל משלמים זינקו ברבעון הראשון של 2017 ב-40%, והגיעו ל-148.7 מיליון דולר. סך מנויי הדיגיטל של העיתון הגיע בסוף הרבעון הראשון של 2017 ל-2.2 מיליון – זינוק של 348 אלף מנויי דיגיטל לעומת הרבעון הראשון של 2016.

מארק תומפסון, מנכ"ל "ניו יורק טיימס" אמר עם פרסום התוצאות כי: "התוצאות האלה מראות את החוזקה שלנו ואת הפוטנציאל העתידי של האסטרטגיה הדיגיטלית שלנו שאינה מתמקדת רק בהגעה לקהל גדול, אלא מניבה הכנסות משמעותיות. על אף הלחץ הגובר מכיוון הפרסום בפרינט, הצלחנו להגדיל את כלל ההכנסות שלנו ב-5% ברבעון".
ניו יורק טיימס פלטפורמת דיגיטל פרסום בפרינט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד