כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

חוצפה: בכיר הפלג פער את פיו נגד רבה של מודיעין עילית • הקלטה

לאחר שפער את פיו נגד גדולי ישראל, האדמו"רים והציבור החסידי, וכן ראשי ישיבות, כפי שפורסם ב'בחדרי', נשמע שוב אברהם טריגר, ראש מערך ההטרדות של 'הפלג' הירושלמי', כשהוא מדבר בחוצפה ובעזות מצח נגד רבה של מודיעין עילית, הגאון רבי מאיר קסלר • האזינו

הרב מאיר קסלר. צילום: שוקי לרר
הרב מאיר קסלר. צילום: שוקי לרר



לאחר שפער את פיו נגד גדולי ישראל, האדמו"רים והציבור החסידי, וכן ראשי ישיבות ובהם ראש ישיבת תפרח הגר"א פילץ, כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים', נשמע שוב אברהם טריגר, ראש מערך ההטרדות של 'הפלג' הירושלמי' ומבכירי הפלג, כשהוא מדבר בחוצפה ובעזות מצח נגד רבה של מודיעין עילית, הגאון רבי מאיר קסלר.


טריגר פוער פיו נגד הגר"מ קסלר • האזינו

הדברים החמורים, נאמרו ב'קו המאבק' של 'הפלג הירושלמי', על רקע המאבק בין מתפללי בית הכנסת בשכונת חפציבה במודיעין עילית הנמנים על הפלג הירושלמי, ובין הגבאים ושאר המתפללים.

בתקופה האחרונה, בכדי למנוע מחלוקת, גדולי ישראל הורו לציבור המתפללים לעזוב את בית הכנסת ולהותיר את אנשי הפלג לבדם.

בהתאם להוראת גדולי ישראל, פרסם רב העיר הגר"מ קסלר, מכתב שבו הוא מורה לציבור המתפללים שלא לקיים תפילות בבית הכנסת עד לבירור הנושא.

בהקלטה, נשמע טריגר כשהוא פוער את פיו נגד רב העיר ומכנבה אותו בחוצפה, "הפושע".

"הפושע מאיר קסלר שכתב מכתב לא לעשות מניינים במקום" נשמע טריגר. "המאיר קסלר הזה צריך.. מיום ליום מתברר גודל הנבלה של אותו אדם שבינתיים נקרא רב העיר", כך ראש מערך ההטרדות של הפלג.

כאמור, אין זו הפעם הראשונה בה בוחר בכיר הפלג לפעור את פיו נגד רבנים וגדולי ישראל, כשבעבר התבטא בחוצפה גם נגד אדמו"רים וראשי ישיבות.
אברהם טריגר הרב מאיר קסלר מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד