ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

תיעוד היסטורי: הגר"ח קנייבסקי סנדק בחצר צאנז

לאחר 16 שנה שבהם הגר"ח קנייבסקי לא יצא לשמש סנדק מחוץ לגבולות בני ברק הגיע היום לקרית צאנז בנתניה ופיאר את שמחת הברית לנין הרבי מצאנז שהגיע רתוק לכסא גלגלים מבית החולים לאחר הניתוח שעבר השבוע • 'בחדרי חרדים' עם תיעוד משמחת הברית

תיעוד היסטורי: הגר"ח קנייבסקי סנדק בחצר צאנז
משה גולדשטיין



התרגשות רבה הבוקר (חמישי) בקרית צאנז בנתניה הגר"ח קנייבסקי הגיע באורח נדיר לעיר נתניה לשמש כסנדק בשמחת הברית לנינו של האדמו"ר מצאנז שיצא מבית החולים להשתתף בשמחה.

כפי שדווח הבוקר ב'בחדרי חרדים' הגר"ח הגיע לנתניה לאחר שהוזמן על ידי החסידות והגיע עם רכבו לתוככי ההיכל הגדול בקריה - 'היכל רוזנברג'.

בשירה אדירה של "חסדי ד' כי לא תמנו כי לא כלו רחמיו" קיבלו אלפי חסידי צאנז את האדמו"ר שהגיע רתוק לכסא גלגלים לאחר הניתוח שעבר לפני יומיים על רגלו עקב נפילתו מסולם בחדר הספרים שבביתו.

בסנדקאות כובד הגר"ח קנייבסקי שמזה 16 שנה לא יצא בצורה רשמית לבריתות מחוץ לבני ברק, אך לכבודו של האדמו"ר מצאנז ניאות הגר"ח להגיע לשמש כסנדק.

בעמידה לברכות כובד זקן ראש הישיבטת החסידיות ראש ישיבת צאנז הגאון רבי אליהו שמואל שמרלר
בברכות כובד הסבא רבא כ"ק האדמו"ר מצאנז כשההתרגשות בקהל גואה.

כמו כן קרא הרבי את שם הרך הנולד: שמואל דוד בן יקותיאל יהודה". לאחר הברית נערך מעמד לחיים טיש בהשתתפות האדמו"ר והגר"ח קנייבסקי כשבאמצע השירה קטע האדמו"ר את השירה וביקש לברך את הגר"ח בברכת בריות גופא ונהורא מעליה ושיזכה לקבל פני משיח צדקנו במהרה בימינו.

אחריו בירך הגר"ח קנייבסקי את כל הקהל ונפרדו לשלום.

הצלם משה גולדשטיין מגיש גלריה מהשמחה.















































חסידות צאנז הרב חיים קנייבסקי ברית שמחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד