י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הגינה הקסומה

לכולנו חשוב לחיות בבית מעוצב, כאשר האפשרות לטפח גינה בשטח הבית היא יתרון מאד גדול עבור בעלי בתי קרקע. תוך זמן קצר ניתן ליצור בגינה מספר פינות קסומות אשר מספקות נוי ותועלת כאחד

הגינה הקסומה
לא לגעת



לא פלא כי ישראלים רבים בוחרים להשקיע כיום את מיטב כספם בגינה יפה ומוריקה. קיומו של שטח טבעי סביב הבית מהווה שדרוג של ממש לאורח החיים ולערכו של הבית. אמנם אחזקת גינות איננה דבר קל ולעיתים תידרשו לאיש מקצוע אשר יבצע עבורכם את העבודה, אך היתרונות של תחזוקת גינה שכזו מורגשים מדי יום בקרב כל בני הבית. הדבר יבוא גם לידי ביטוי במידה ותרצו למכור את ביתכם, אז תגלו כי גינה מרשימה תעלה את ערך הנכס ותצדיק את ההשקעה ארוכת השנים.

הדשא של השכן

אם מאסתם בחצץ או אדמה שהופכת לבוץ בחודשי החורף – אולי כדאי שתשקלו התקנת דשא סינטטי. דשא סינטטי מהווה פתרון מושלם עבור אנשים שהקרקע של הגינה שלהם אינה נוחה ואינה מתאימה להם. בעוד בחלקים מסוימים של הגינה תרצו להשאיר אדמה לצורך גידול צמחים או עצי פרי, הרי שבשאר החלקים תעדיפו דשא סינטטי המאפשר לבני הבית להסתובב בחוץ יחפים ללא חשש לפגיעה ברגליים או לכלוך מיותר. כמו כן הנחת דשא סינטטי תחסוך לכם מים, תדרוש מכם תחזוקה מועטה ותיצור מראה יפה ואחיד לגינה.
הדשא מגיע במגוון סוגים וניתן להנחה על כל משטח.

גינה על ענן

כשאנחנו שומעים את המילה גינה אנו אוטומטית חושבים על שטח אדמה הקיים על הקרקע הצמודה לבית, אך כיום יותר ויותר אנשים מחליטים להרים את הגינה כמה קומות מעלה.

ניתן להכין קונספט עיצובי לגג אשר יענה על הצרכים וההעדפות של בני הבית הכולל תאורת גן ייעודית, ריהוט, הצללה ופינות ישיבה מפנקות. כמו כן מקובל לשלב אלמנטים של מים כמו בריכות ומזרקות, להשתמש בכדים אומנותיים בעלי טקסטורות מיוחדות, שימוש בעבודות עץ להעצמת התחושה הטבעית ועוד.

גינת גג מאפשרת לאנשים ללא בית קרקע ליהנות מיופיו של הטבע בביתו ולהגשים חלומות עיצוביים מיוחדים. עיצוב גינות גג ייעשה בהתאם לטופוגרפיה של הגג, מגבלות המשקל שהגג או המרפסת מסוגלים לנשוא, תכנון ופיתוח תשתיות ועוד.

אחזקה ירוקה

לאחר ששתלתם את הצמחים והפרחים, לאחר שסידרתם את האגרטלים ולאחר ששילבתם את כל האלמנטים הדרושים על מנת לקבל גינה מושלמת – הגיע הזמן לתחזק אותה. פעולות כמו כיסוח דשא ועיצובו, השקיית הפרחים, דישון הקרקע, מיגור מזיקים ופעולות אחרות הן הכרחיות על מנת לשמור על בריאות הגינה והמראה התקין שלה. אם הנכם שמים לב כי התחלתם להזניח את הגינה וכי אין לכם את הזמן הפנוי לתחזק אותה – פנו לחברה אשר תעניק לה טיפול מקצועי ותסב לה מראה מרהיב.

על מנת ליצור קשר עם חברה מובילה המתמחה בעיצוב, הכנה ותחזוקה של גינות נוי וגינות גג פנו כעת אל "מתן גינון ופיתוח".

טיפוח גינה בית מעוצב הגינה הקסומה עיצוב גינות כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד