ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

בוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים מברכים על השקת יחידת הטרקטורונים

בוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים מברכים על השקת יחידת הטרקטורונים של מתנדבי המשטרה שתסייר בהר • מתנדבי המשטרה יסיירו בטרקטורונים ברחבי הר הזיתים • יו"ר הוועד מנחם לובינסקי אמר "נמשיך לפעול ולוודא כי המבקרים בהר יקבלו את תחושת הביטחון המרבית"

יחידת יטר הר הזיתים
יחידת יטר הר הזיתים



לאור המאמצים המרובים שמשקיע הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים, התקבלה בשביעות רצון החלטתה של המשטרה להגביר את מערך הביטחון במזרח ירושלים ובפרט בהר הזיתים.

במסגרת מערך האבטחה החדש שבפיקודו של חיים שמואלי ממ"ר קדם, תבצע יחידת יט"ר ישראל (יחידת טרקטרונים) של מתנדבי משטרת ישראל סיורי בטחון בשטח הר הזיתים, על מנת להעניק את הביטחון הנדרש למבקרים בהר הזיתים. העובדה שהיחידה מורכבת ממתנדבים על טרקטורונים תאפשר למתנדבים לנוע בחופשיות בתנאי השטח בהר.

החלטה זו מגיעה לאחר פגישתם של ראשי הוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים, שנפגשו עם ממ"ר קדם חיים שמואלי וגורמי משטרה נוספים, בעת ביקורם בישראל לפני מספר שבועות.
באחרונה השתפר המצב הביטחוני בין היתר לאור התקנת רשת מצלמות אבטחה, תחנת משטרה, ובאחרונה אף הוחל בהקמת גדר הפרדה בחלק המזרחי של בית הקברות.

בוועד הבינלאומי להגנת הר הזיתים בירכו על החלטת המשטרה. יו"ר הוועד מנחם לובינסקי אמר כי "בפגישתנו לאחרונה עם גורמי המשטרה והממשלה אנו מגלים בהחלט רצון רב לשפר את המצב בהר הזיתים, ואנו שמחים שלאחר פעילות רבה להעלאת המודעות, מצליחים סוף סוף לראות פירות, אולם נמשיך לפעול ולוודא כי המבקרים בהר יקבלו את תחושת הביטחון המרבית".

הודות לפעילות הוועד צומצמו במעט האירועים הביטחוניים בהר, אולם בוועד להגנת הזיתים מדגישים כי פעילותם תימשך עד להשגת הביטחון המרבי לכל מי שחפץ לבקר בהר.
הר הזיתים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד