י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

רפטינג שומר שבת: "מאות התקשרו לברך"

לאחר שהאחים אורי, ערן ויניב גיגי, הבעלים של רפטינג 'נהר הירדן' הודיעו במפתיע על סגירת האתר בשבתות וחגי ישראל, מסביר ערן בראיון ראשון ל"בחדרי חרדים", מדוע החליט אחרי 20 שנה לסגור את שערי העסק בשבתות

צילום: נתי שוחט, פלאש 90
צילום: נתי שוחט, פלאש 90

 


ערן גיגי, הבעלים של רפטינג נהר הירדן בראיון ראשון ל"בחדרי חרדים", מסביר מדוע החליט אחרי 20 שנה לסגור את שערי העסק בשבתות.

כזכור כפי שדווח אמש ב"בחדרי חרדים", שלושת האחים והבעלים של אתר התיירות רפטינג נהר הירדן - אורי, ערן ויניב גיגי, פרסמו בדף הפייסבוק של האתר, כי לאחר 20 שנות פעילות וחילולי שבת, הם החליטו לסגור את האתר בשבתות ובחגי ישראל.

 

אחרי 20 שנות פעילות אתם מחליטים לסגור בשבת? מה קרה פתאום?
"אחרי 20 שנה של עבודה בתיירות החלטנו להפסיק לעבוד בשבת ובחג. הגיע הזמן שכל העובדים יהיו יחד עם המשפחות שלהם, וייהנו מהשבת".

"לפני פסח האחרון, אז פתחנו את עונת הקיץ של השייט - ההחלטה היתה שעובדים כרגיל גם בשבת וחג. אך לפני שבוע החלטנו אני והאחים שלי, השותפים בעסק, שאנחנו מפסיקים לעבוד בשבת וחג".

גיגי מוסיף ומציין: "המחזורים של שבת וחג הם מאוד גבוהים, כל שבת וחג האתר מפוצץ באנשים. אבל למרות הכל, החלטנו לסגור בשבתות. אין ספק שזו החלטה לא פשוטה, אבל אנחנו נחושים בה.

"אנחנו בטוחים שבעזרת השם, שבעקבות ההחלטה הציבור החרדי יבוא בהמוניו להנות, וכך בזכות העליה באמצע השבוע, המחזור לא ירד, אבל גם אם כן לקחנו את זה בחשבון - שבת היא מעל הכל".

 

אלו תגובות קיבלתם על ההחלטה?
"תגובות מפרגנות מאוד מהרבה אנשים. התקשרו אלי מאות אנשים וחיזקו ובירכו על ההחלטה".

 

איך הגיבו להחלטה?
"העובדים הגיבו בשמחה. גם הם שמחים ליום חופש בשבת".

לסיום אומר גיגי: "ההחלטה היא נטו לנפש, ולא כלכלית. אך מה שכן, הבנתי שבעקבות ההחלטה שלנו, אתרי השייט שפתוחים בשבת פתחו שמפניות כי הציבור של שבת יגיע אליהם עכשיו".

רפטינג נהר הירדן שבת גיגי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד