ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

צפו: המשגיחים התאספו והכריזו על "סכסוך עבודה"

משגיחי הכשרות המתנגדים לרפורמת הרבנות הראשית והרב הראשי דוד לאו - התכנסו היום ל"ישיבת חירום" בבית ההסתדרות בת"א, בכדי לגבש עמדה ודרכי פעולה נגד הרפורמה, שלטענתם, תסב להם נזק רב • נואם בכנס האשים: "מספר רבני ערים אמרו שכפו עליהם את המתווה הזה" • צפו בתיעוד

צפו: המשגיחים התאספו והכריזו על "סכסוך עבודה"
יחצ



משגיחי הכשרות המתנגדים לרפורמת הרבנות הראשית והרב הראשי הרב דוד לאו - התכנסו היום ל"ישיבת חירום" בבית ההסתדרות בת"א, וזאת בכדי לגבש עמדה ודרכי פעולה נגד הרפורמה, שלטענתם, תסב להם נזק רב.

הנואמים באירוע טענו כי "מי שאמור לדאוג למשגיחים זה הרב לאו. אנחנו לא מצפים, לא מיאיר לפיד ולא מגפני ודרעי שידאגו לנו. הרב הראשי הוא והרבנות צריכים לדאוג לנו".

אחד הנואמים אף האשים: "דיברתי עם מספר רבני ערים. אני אומר את זה בקול. תקליטו אותי. כפו עליהם את המתווה הזה".

בשיחה עם "בחדרי חרדים", אומר יניב שפירא יו"ר ועד המשגיחים כי "האירוע היום התקיים לבקשת נציגי המשגיחים. היה כנס מוצלח מאד שבו הוחלט להכריז על סכסוך עבודה. בנוסף הוחלט לבחון השבתה של כל מערך הכשרות".



שפירא מוסיף ל"בחדרי חרדים" כי "בנוסף, אנו מתכוונים כעת לבחון מספר דרכים משפטיות במטרה להגיש צו-מניעה לרפורמת הכשרות החדשה".

"אני רוצה להודות לכל המשתתפים שהגיעו בהתראה קצרה, על ההשתתפות הפורה בדיון ועל המסירות והעזרה; ובפרט לרב ההסתדרות הרב בנצי ברשלום, ליו"ר החטיבה עו"ד רפי מלאכי, ולכל נציגי הועדים", הוסיף.





















מהפכת הכשרות הרב דוד לאו שביתה פיטורים השגחה אלקטרונית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד