י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

עולם של נוחות מאלומיניום

כיצד משתלב האלומיניום אצלכם בחיים ומשפיע עליהם לטובה, ביופי ובאיכות? כל מה שרציתם לדעת

עולם של נוחות מאלומיניום
פרגולה. אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם



האלומיניום היא מתכת כסופה ונוחה לריקוע, מה שמאפשר לה להשתלב בקלות בכל פריט שהוא, בין אם מדובר בדלת, שולחן, מכונית, מטוס, פרגולה מאלומיניום, כלי מטבח, פחיות שתיה ועוד אינספור שימושים. העלות היחסית זולה של האלומיניום לצד התכונות הנהדרות שלו הכוללות רכות ונוחות לריקוע, אי השפעה על תאים חיים, עמידות, אסתטיקה ועוד יתרונות רבים הם שהופכים חומר זה לפופולרי כל כך לאורך עשרות שנים.

מכניסים אלומיניום לחיים

העיצובים של המאה ה-21 נותנים דגש על עיצוב מעט יותר קר ותעשייתי, כזה המשתמש במתכות ובצבעים מתכתיים הנעים בין לבן שחור ואפור. האלומיניום הפך לאחד החומרים הכי פונקציונליים בבית בזכות העובדה שהוא גם שימושי וגם אסתטי. האלומיניום הינו בעל נטייה נמוכה מאד לחמצון, מה שמפחית את הצורך בתחזוקה מכל סוג שהוא. האלומיניום גם לא צובר חלודה, כך שתוכלו לשמור על מוצרים המכילים אלומיניום לאורך זמן ללא צורך להחליפם.
בזכות העובדה שהאלומיניום אינו מחליד הוא גם אינו מתבלה, מה שמאפשר לו להיראות חדש לאורך זמן רב. אלומיניום, במידה ואיבד ממראהו, ניתן להברקה קלה ומיידית על ידי חומרי ניקוי ייעודיים. האלומיניום גם עמיד לשריטות וסימני בלאי אחרים. שערי אלומיניום הם דוגמה מצוינת לתכונה זו והתבוננות בהם מקרוב תגלה כי למרות כל השנים – הם עדיין נראים כמו חדשים.

פרגולה למתקדמים

הפרגולות הם לפריט נפוץ בכל בית בו יש גינה או מרפסת שמש גדולה והפכו לנפוצות גם בקרב בתי עסק רבים אשר נמצאים תחת כיפת השמיים. הפרגולות מאפשרות להסתתר מן השמש הקופחת או ליצור קירוי בעת ימי חורף גשומים, אך מעבר לפונקציונליות שלה – הפרגולה הינה פריט עיצובי יפה ומרשים המשדר יוקרה וחן. נהוג לחשוב כי הפרגולות עשיות מעץ בלבד אך כפי שציינו קודם – עולם העיצוב נוטה להשתמש יותר ויותר בחומרים מתכתיים, על כן ניתן לראות כיום עליה בפופולריות של פרגולות אלומיניום בדרום, בצפון ובמרכז הארץ. פרגולות אלומיניום מציעות תכונות מתקדמות אשר אינן קיימות בעץ ומתאימות לאנשים אשר מעוניינים ללכת על עיצוב מקורי, מודרני ויעיל יותר.

הסוד הוא בחומר

יתרונותיה של הפרגולה מאלומיניום מתחלקים למספר תחומים:
• עמידות – העץ רגיש לרטיבות וישנם סוגי עץ אשר רגישים גם לשמש. העץ דורש טיפול מתמיד על מנת לשמור על חיוניותו וכן הזמנת אנשי מקצוע אשר יבצעו חידוש עץ פעם בכמה שנים.
האלומיניום לעומת זאת עמיד לרטיבות, אינו מחליד ותחזוקת המתכת קלה יותר מתחזוקת עץ. כמו כן האלומיניום עמיד לשריפות.
• מחיר – אמנם פרגולת אלומיניום תעלה מעט יותר, אך אם משקללים את כל הטיפולים, החומרים ואנשי המקצוע שדורש העץ הרי שיתכן והאלומיניום יהיה זול יותר לטווח הארוך.
• מקום – את פרגולות האלומיניום ניתן לחבר לקיר, ללא צורך לשים רגליים על הרצפה. כך נחסך מקום והתחושה המתקבלת היא של מרחב פתוח יותר.
• תוספות מתקדמות – היתרון המשמעותי של האלומיניום הוא בתוספות המתקדמות שניתן להתקין עליו. תוספות אלה כוללות תריסים, חיישני גשם ורוח לשינוי אוטומטי של זווית התריסים, התאמת התריסים להגנה מיטבית מפני שמש וגשם ועוד. מיותר לציין כי דברים אלה אינם אפשריים בפרגולת עץ.

להתקנת פרגולת אלומיניום מתקדמת אשר תשדרג את מראה הבית פנו כעת אל אמיר פרגולות
עיצוב אלומיניום עולם של נוחות פרגולה כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד