י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

שיווק ופרסום בסלולר וברשת: אלו הכלים שבאמת עובדים!

השיווק והפרסום ברשת ובסלולר זוכים בשנים האחרונות לצמיחה משמעותית, ומסוגלים להציע כלים אפקטיביים מאוד המצטיינים בעלויות נמוכות, ביחסי המרה גבוהים, בבקרה תקציבית ובחשיפה גדולה. בואו להכיר כמה מהם

שיווק ופרסום בסלולר וברשת: אלו הכלים שבאמת עובדים!
לא לגעת



פרו קארד - pro-card.co.il



כרטיסים דיגיטליים – משנים את כללי המשחק

את כרטיסי הביקור המודפסים מחליפים במהירות כרטיסי ביקור חכמים, כמו אלו של חברת פרו כארד, אשר מהווים מהפכה של ממש ומשנים לגמרי את כללי המשחק. מדובר בכרטיסים וירטואליים שנשלחים מהנייד שלכם אל כל מכשיר אחר ונושאים עשרות פונקציות שניתן להפעיל בלחיצת כפתור. רוצים דוגמא? בבקשה: דרך כרטיס ביקור חכם אפשר להגיע לאתר האינטרנט שלכם, אל העסק עצמו עם ווייז, אל סרטונים שיווקיים שהעליתם ליוטיוב או לגלריית תמונות בפייסבוק. את כל אלו ועוד אפשרויות רבות מפעילים בלחיצת כפתור על גבי כרטיס מרשים, מעוצב ומהודר שניתן לשנות כראות עיניכם.

ועוד מילה על כרטיסי ביקור דיגיטליים

מכיוון שמדובר בחידוש כה משמעותי שווה להקדיש לו עוד כמה מילים. יש חברות כמו פרו כארד שלוקחות את הנושא צעד גדול קדימה ומציעות למשל ליווי אישי מגרפיקאי, תמיכה טכנית מלאה מסביב לשעון (למרות שהכרטיס אמין מאוד וסביר להניח שלא תצטרכו עזרה), וגם הצעות חינמיות לקידום העסק שלכם בגוגל, ומערכת ניהול תוכן איכותית בלי מגבלות. אגב, פרו כארד היא היחידה כיום שניתן לקבל בה בלי עלויות נוספות סאב דומיין אישי על הכרטיס (כלומר עם שם העסק בכתובת שלו), ואת פרוטוקול האבטחה החדש של גוגל לתצוגת אתרים (HTTPS). בשורה התחתונה, מדובר בכלי שיוצר נוכחות חזקה ואינטליגנטית בסלולר וברשת, מייעל מאוד את ההתקשרות עם פונים ותורם להפיכתם ללקוחות, ומכאן גם מסייע רבות להגדלת כמות המכירות והזמנות העבודה.

מה אתם יודעים על הרשתות החברתיות?

עם הזמן הפכו הרשתות החברתיות, ופייסבוק בפרט, לאחד המקורות החשובים ביותר לקידום המוניטין ברשת ולקבלת הזמנות עבודה. מומלץ לפתוח בפייסבוק דף עסקי דינאמי, מעוצב ופעיל שבו מופיעים תמונות מושכות וסטטוסים מעוררי עניין כל שבוע. חשוב גם להכיר את האפשרות ליצירת קמפיינים ממומנים בפייסבוק שכוללים מודעות פרסומיות לקהלים מפולחים ומצטיינות בשיעור המרה גבוה במיוחד. מעבר לכך, הרשת מציעה כלים רבים נוספים כמו יצירה ושימור של בלוג פעיל, או פרסום כתבות איכות באתרים מובילים שמקדמות את המוניטין המקצועי, תורמות לקידום במנועי החיפוש, ומביאות אל אתר העסק כמות גדולה של גולשים בעלי עניין. יש לציין כי חברות רציניות כמו פרו כארד מבינות את הצורך במעטפת מקצועית שלמה לצרכי פרסום ושיווק, ולכן מציעות לצד כרטיסי ביקור חכמים גם קמפיינים בפייסבוק ובגוגל לרבות כתבות איכותיות, פרסום מאמרים בבלוג החברה, ועוד.

וכמובן – אתר חזק ודינאמי

נסיים באתר האינטרנט שמהווה את אבן היסוד ברשת ואת הכתובת המרכזית להפניית גולשים דרך דפי נחיתה, פרסומות וכדומה. את האתר חשוב לבנות (או לשפר) באמצעות מומחים בתחומי הגרפיקה, התכנות והשיווק ברשת, שמבינים היטב גם את דרישות מנועי החיפוש ויודעים ליצור עבורם אופטימיזציה מלאה. המטרה היא להגיע עם הזמן אל ראש תוצאות החיפוש של גוגל דרך סדרת פעולות מתוכננת היטב, אך ניתן גם להשיג את המטרה באופן מהיר דרך קמפיין ממומן שנתפר בדיוק לפי צרכי העסק. כפי שאמרנו, מי שבאמת לוקח את התחום ברצינות כמו פרו כארד יכול לתפור לכם חבילה מלאה בעלויות משתלמות מאוד, וזאת כאמור לצד כרטיס ביקור דיגיטלי שמהווה את המילה האחרונה בתחום.

עדכונים ממתינים לכם בדף הפייסבוק של פרו כארד - https://www.facebook.com/procard.co.il/
כרטיס ביקור דיגיטלי פרו כארד כרטיס ביקור כרטיס דיגיטלי כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד