י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

קוסמטיקה, כמו רפואה • טיפוח העור

טיפול קוסמטי הוא כמו רפואה מונעת: כך נשמור על עור בריא, זוהר, גמיש ובעל יכולת התחדשות לאורך שנים ארוכות • הלגה רקנטי מעניקה לך עצות לשמירה על עור הפנים

רוצים עור של תינוק? השקיעו! צילום ארכיון
רוצים עור של תינוק? השקיעו! צילום ארכיון



אנחנו נולדים כשאנחנו בטופ של הטופ שלנו. ההורים שלנו מקפידים שנאכל טוב, שיהיו לנו מספיק צעצועי התפתחות ולוקחים אותנו לרופא כשאנחנו חולים. אבל בדיוק סביב הגיל שאנחנו משתחררים מההורים, הגוף שלנו מתחיל להאט.

הזדקנות היא תהליך טבעי, אבל אנחנו לא חייבים להתמסר לו ללא תנאים, במיוחד בתקופה שאנחנו חיים שבה תוחלת החיים עולה ועולה, אבל האיכות וההנאה מהחיים לא עולים מספיק מהר יחד איתה.

בסביבות גיל 25 המטבוליזם הטבעי של הגוף מאט את הקצב ואתו גם כל תהליכי ההתחדשות של התאים. כלומר, הבלאי של הגוף מהיר יותר מיכולת ההתחדשות שלו.

אז מה עושים?

העור שלנו עובר בלאי רציני, גם מתוקף תהליכים פנימיים וגם כתוצאה מחשיפה לגורמים חיצוניים. טיפולים קוסמטיים במכון זהים לכל טיפול משמר אחר והם חיוניים כדי לשמור על העור שלך ובעל מראה מושלם לאורך שנים.

קיימים אינספור של טיפולים קוסמטיים והקוסמטיקאית שלך צריכה להתאים לך את הטיפולים המתאימים. טיפול קוסמטי נכון ומדויק החל מגיל צעיר יכול למנוע ניתוחים פלסטיים, פשוט כי זאת רפואה מונעת לכל דבר השומרת על עור בריא, זוהר, גמיש ובעל יכולת התחדשות לאורך שנים ארוכות.

היכולת לשמור על מראה בריא ורענן לאורך שנים מבלי להזדקק לסוגים שונים של ניתוחים פלסטיים והליכים כירורגיים בלתי הפיכים כאלה או אחרים קשורים למודעות שלנו לאותו תהליך בלאי. ככל שנבין מוקדם יותר שאנחנו לא יכולים לברוח מתהליך ההזדקנות ושהוא מגיע הרבה יותר מוקדם ממה שאנחנו חושבים, היכולת שלנו לדחוק את פגעי הזמן לגילאים יותר ויותר מאוחרים עולה. בפועל זה אומר להתחיל לשמר את העור שלנו מגיל צעיר ולהבין כי אנטי-אייג'ינג הוא שם כולל לפעולות שעלינו לנקוט כשאנו עוד צעירים ויפים.

מתי להתחיל טיפולים?

אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל וזה בטח אף פעם לא מוקדם מדי. עכשיו זה תמיד הרגע הנכון להתחיל לטפל בעור שלכם.

קוסמטיקאית פארא-רפואית מומחית לומדת ומתנסה במשך שנים על מנת לעזור לך לתקן ולמנוע פגעי עור שונים כמו: אקנה, כתמי עור, פיגמנטציה, קמטים, ריפיון עור וכד'.

איך תדעי לשמור נכון?

קוסמטיקאית טובה באמת היא כמעט כמו רופא; צריך להיות לה ידע מעמיק ויכולת אבחון מצוינת על מנת להתאים לכם באופן אישי את המוצרים לבית, טיפולים קוסמטיים נכונים במכון כמו גם תוספי תזונה שנכונים לכם באופן ספציפי.

כיוון שהעור שלנו הוא לא רק איבר חיצוני תלוש משאר הגוף, אלא איבר חי ונושם המוזן באמצעות המערכות הפנימיות שלנו, הוא מושפע באופן חד משמעי מבריאותנו הכללית ומאיכות המזון שאנו צורכים. הקפדה על תוספי תזונה המותאמים לגילכם ולמצב העור שלכם, ישמרו עליו בריא, שמח ובעל איכות ומראה מדהימים.

הלגה רקנטי, מנכ"לית מרכזים קומסטיים ורפואיים, קוסמטיקאית פָּרָה-רְפוּאִית מוסמכת, יוצרת "שיטת הלגה" המשלבת טיפוח ואורח חיים נכון בהתאמה אישית.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד