כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

הגר"ש אויערבך עלה לביתו של נתי גרוסמן; "חרדים מדרבנים את הרדיפה"

מנהיג "הפלג הירושלמי" עלה לבית עורך "הפלס" נתי גרוסמן, ששהה במעצר בית בהוראת המשטרה, ושוחח איתו על המעצר והדיונים בבית המשפט • "האומרים 'גדול השלום' כלפי החילונים - רודפים בחירוף נפש את העומדים על משמר הקודש"

הגר"ש אויערבך עלה לביתו של נתי גרוסמן; "חרדים מדרבנים את הרדיפה"



פרשת עיתון הפלס - רגע לפני ששוחרר ממעצר בית, הגיע מנהיג "הפלג הירושלמי" הגר"ש אויערבך לביקור חיזוק נדיר בבית עורך עיתון 'הפלס' נתי גרוסמן, בשכונת בית וגן בירושלים.

בפגישה עמו התייחס הגר"ש למעצר הממושך ולבקשת המשטרה להאריכה שוב ושוב. הרב אויערבך אמר לגרוסמן - "זכיתם להעמיד את האמת במסירות נפש". הרב אף איחל לגרוסמן כי יזכה להמשיך בשליחותו החשובה, בעמידה על משמר ההשקפה, בפרט בעת שהקרירות פושטת בכל מקום.

בדבריו התייחס הגר"ש אוירבך למה שעובר עורך העיתון ושאר העצורים בפרשה, ואמר "אותם אלו האומרים 'גדול השלום' כלפי החילונים, הם אלו שרודפים בחירוף נפש את העומדים על משמר הקודש. ברור שגם הרדיפות והמעצרים האחרונים הם אינם רק ביוזמת השלטונות והמשטרה, וכי ישנם גורמים חרדיים שמדרבנים אותם".

הגר"ש אוירבך הוסיף ואמר - "כיום, כשכל העולם רואה את הרדיפה הברורה נגד עיתון הפלס ועורכיו, מבינים לבד כמה העיתון הזה הוא חובת השעה, כשהוא עומד בפרץ נגד כל נסיון להחליש את קיומה של תורה, לכן מוכרחים להמשיך ולסייע לו". לסיום אמר הרב אויערבך לגרוסמן כי הוא עושה שליחות קודש וכי שכרו רב עד מאוד. "תמשיך בדרך זו, אל תירא ואל תיחת, ותזכה לכל הברכות האמורות בתורה" סיים הרב.























נתי גרוסמן פרשת הפלס הרב שמואל אויערבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד