כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

האזינו • "המטריד הקנאי" הלך לעשות "שיעורי בית" וחזר להטריד

את השיחה הראשונה עם המטריד שנשלח אליו סיים אלי אדלר לאחר שהעניק לו "שיעורי בית" בשלל נושאים, כעת חזר המטריד האלמוני לאחר שלדבריו - למד את הסוגיות. כך זה נשמע

צילום אילסטרציה: פלאש90
צילום אילסטרציה: פלאש90 צילום: Zack Wajsgras, פלאש 90



גולשי "בחדרי חרדים" זוכרים היטב את המטריד האלמוני שהתקשר להטריד בעקבות חוברת 'הציידים', הסתבך ונשלח לעשות 'שיעורי בית' - כעת מגיע הפרק השני, לאחר שהוא הלך לדרכו וחזר שוב להטריד, אך גם הפעם חיכתה לו הפתעה. "בחדרי חרדים" עם התיעוד המלא משיחת ההטרדה השנייה.

כזכור, שיחת ההטרדה הראשונה, שהסתיימה כאמור בטוויסט מפתיע, לאחר שהמוטרד אלי אדלר - דמות מוכרת שעוסקת בשילוב חרדים, הפתיע את המטריד עם רצף שאלות בנושאים הבוערים: הקמת המדינה, ציונות, משנת ה'ויואל משה' מסאטמר, ילדי תימן, דין 'רודף', חובת מחאה ועמידה בצפירה ביום הזיכרון. המטריד, שמדבריו נשמע שהוא משתייך לקהילות הקנאים ולסאטמר, לא ממש ידע להשיב לאדלר על טענותיו.

בשיאה של השיחה הודה המטריד האלמוני לאדלר ואמר - "אני אלמד יותר טוב את הסוגיה, אני עכשיו לא כל כך יודע טוב". אדלר קיבל את כנות המטריד האלמוני ושיגר אותו לביתו לעשות כאמור 'שיעורי בית'.

לאחר מספר ימים שב המטריד וטען שלמד את הסוגיות - אולם גם הפעם, כשאדלר העמיק עמו בנושא המרכזי - גיוס חרדים לצה"ל, הבין המטריד עד כמה הוא לא באמת בעניינים.

אלי אדלר המטריד מסאטמר ציידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד