י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

צפו בשידור חוזר: הלוויית אם משפחת דרעי ע"ה

מאות איש בראשות רבנים וצמרת המדינה השתתפו במסע הלוויית האישה החשובה מרת אסתר דרעי ע"ה, אמו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי • 'בחדרי חרדים' עם תיעוד ושידור חוזר ממסע ההלוויה בהר המנוחות בירושלים

אריה דרעי במסע ההלוויה. צילום: פלאש 90
אריה דרעי במסע ההלוויה. צילום: פלאש 90



מאות ליוו היום (שישי) למנוחות את הגברת מרת אסתר דרעי ע"ה אמו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי שנפטרה הבוקר בגיל 80 לאחר המחלה הקשה שקיננה בגופה בשנים האחרונות.

מסע הלוויה, יצא מבית הלוויות הספרדי בהר המנוחות בירושלים, שם נערכו ההספדים.

במסע הלוויה ספדו לה: הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו, הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, הגאון רבי דוד יוסף, הגאון רבי אברהם יוסף, ובניה הגאון רבי יהודה דרעי רבה של באר שבע, הגאון רבי ניסים דרעי רבה של בית וגן, ויו"ר ש"ס השר אריה דרעי.

(שידור חוזר ממסע הלוויה. באדיבות שיא לייב)


במסע הלוויה השתתפו השרים מלבד חברי הכנסת של ש"ס ויהדות התורה: שר הביטחון אביגדור ליברמן, שר החינוך נפתלי בנט, השר לביטחון פנים גלעד ארדן, שר הכלכלכה אלי כהן והשר לענייני ירושלים זאב אלקין.

בנה השר אריה דרעי אמר בדברי ההספד שנאמרו בבכי "אמא יקרה, אהובה, אמא אהבת אותנו תמיד בכל מצב אהבה גדולה אנחנו חייבים לך, וכמה מעט עשינו לך בחזרה.

אריה דרעי סיפר "לפני תשע שנים קיבלת את המחלה, הרופאים לא נתנו סיכוי, אבל בכל זאת עשו לך טיפולים, ועל זה אנחנו רוצים להודות לבורא עולם, קיבלנו תשע שנים. כמה נינים חדשים קיבלת בשנים האלו".

דרעי סיפר בהתרגשות ואמר "מזל טוב אמא. לפני שעה קלה נולדה לך נינה, בת של הנכדה האהובה שלך מרים שקרויה על שם אמא שלך. זה מראה את המשך החיים".

בני המשפחה והשר אריה דרעי יישבו שבעה החל מחצי שעה לאחר צאת השבת באולם בית הכנסת 'יחווה דעת' בשכונת הר נוף בירושלים.

צילום: פלאש 90



























אריה דרעי הלוויה הר המנוחות שידור חוזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד