כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

איוונקה טראמפ: "אבא ביקש ממני במהלך הבחירות שאתפלל עבורו"

איוונקה-יעל, בתו היהודיה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, חושפת: "במהלך הבחירות אבא התקשר ואמר: 'את חייבת להתפלל בשבילי'. עניתי לו: 'אבא נתפלל חזק'". עוד היא מספרת: "צלחנו את הזמנים הקשים בזכות החגים"

צילום: רויטרס
צילום: רויטרס



בספר חדש שעתיד לצאת לאור, מספרת הבת היהודית של הנשיא דונאלד טראמפ איוונקה -יעל, על החגים היהודיים שעזרו לה לעבור את הלחץ של קמפיין הבחירות של אבא שלה, "המצוות איפשרו לי להירגע במהלך מסע הבחירות בשנה שעברה", היא חושפת.

"בשיא הטירוף של חודש אוקטובר, הייתי אסירת תודה על החגים היהודיים, שאילצו אותי לקחת פסק זמן ונתנו לי זמן לבלות כמה ימים ממוקדים כולם רק עם המשפחה שלי", איוונקה טראמפ בת 35, אם לשלושה, כתבה את זיכרונותיה בספר "נשים שעובדות", שקטעים מהם פורסמו ביום שני האחרון על ידי מגזין פורצ'ן, כך מדווח האתר matzav.

זמן קצר לפני הבחירות בנובמבר, איוונקה טראמפ שהתגיירה ב-2009 לפני נישואיה לבעלה ג'ארד קושנר, אמרה בכנס בבית הכנסת בפלורידה, שאביה ביקש כמה שבועות לפני החגים שהיא תתפלל עליו.

עוד סיפרה שאבא שלה התקשר אליה בערבי החגים כדי שתתפלל עבורו, "הוא לא לחץ עלי אף פעם בנושא תפילות, אבל לפני הבחירות הוא התקשר אלי ואמר, את חייבת להתפלל בשבילי, עניתי לו 'אבא נתפלל חזק' ואז הוא התקשר לבעלי ואמר לו 'ג'ארד, אתה צריך להתפלל חזק בשבילי'.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בזמן הבחירות נצפו בני הזוג כשהם מתפללים על קברו של הרבי מחב"ד זצ"ל בניו יורק.
טראמפ איוונקה נשיא ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד