י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

אלעד: כשראש העיר מנע כניסת רכבים בשבת

ישראל פרוש ראש עיריית אלעד, חסם בשערי העיר כניסת רכבים של נהגי חברת 'קווים' בשבת

צילום: פייסבוק
צילום: פייסבוק

 


במהלך השבועות האחרונים, קיבל ראש העיר אלעד ישראל פרוש, תלונות מתושבי העיר, המתגוררים בסמוך לכניסה לעיר, על כך שנהגי חברת 'קווים' המפעילה את התחבורה הציבורית באלעד, נכנסים לעיר לפני יציאת השבת, תוך חילול שבת מחפיר.

למרות פניות ראש העיר להנהלת חברת 'קווים', המשיכו הנהגים משום מה, להקדים את הגעתם לעיר לפני יציאת השבת. הפעם ראש העיר ישראל פרוש ירד בעצמו לכניסה לעיר, שעה קלה לפני צאת השבת, כדי למנוע מהרכבים להיכנס לעיר בשבת קודש.

מירב לוי, תושבת אלעד המתגוררת סמוך לכניסה לעיר, תיעדה מיד עם צאת השבת את ראש העיר עם פמלייתו בכניסה לעיר, מונעים בגופם כניסת רכבים לאלעד בשבת.

"שבוע טוב, ראש העיר מונע בכבודו ובעצמו, מונע חילולי שבת של נהגי קווים שנכנסו לעיר לפני צאת השבת", כתבה והעלתה לפייסבוק את התמונה שצילמה מביתה הסמוך לכניסה לעיר החרדית.

גורם בלשכת ראש העיר אלעד אומר ל'בחדרי חרדים' כי "ראש העיר קיבל פניות רבות מתושבים המתגוררים באיזור הכניסה לעיר על מכוניות של נהגי אוטובוסים הנכנסים לעיר בעיצומו של שבת קודש - וירד בעצמו לשטח כדי למנוע חילול שבת מצידם. ראש העיר פנה גם להנהלת החברה, שם הבטיחו כי הענין יטופל בהקדם".

מחברת 'קווים' נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "נבדוק את הנושא מחר, ונגיב בהתאם'.

אלעד ישראל פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד