ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

משבר: הדר דימול וסיטי טאוור בהקפאת הליכים

החברות המחזיקות בשני אולמות האירועים היוקרתיים למגזר החרדי נקלעו לקשיים והגישו בקשה להקפאת הליכים. ההכנסות ב-2016 בלבד עומדות על 30 מיליון שקלים

הדר דימול
הדר דימול



אולמות האירועים היוקרתיים עבור הציבור החרדי "הדר דימול" ו"סיטי טאוור" במתחם הבורסה ברמת גן נקלעו לקשיים כלכליים ונכנסו להקפאת הליכים, בעקבות חובות עתק של 38 מיליון שקלים.

על פי המידע המתפרסם הבוקר ב"ידיעות אחרונות", ביום חמישי האחרון מונה כונס נכסים זמני לחברת סיטי א"ק אחזקות המפעילה את האולמות, בעקבות בקשת בנק הפועלים. מאידך, סיטי א"ק אחזקות וחברת הדר ברמה הגישו בקשה לצו הקפאת הליכים מבית המשפט במטרה להתגונן מפני נושיהם בעקבות חובות העתק, בקשה שהתקבלה על ידי בית המשפט.

יצויין כי על אף הצווים וההקפאה - האירועים ימשיכו להיערך כרגיל, ולא צפוי שום שיבוש בשמחות הנחגגות באולמות הידועים בביקוש הרב, בפרט בצמרת המגזר החרדי. בסך הכל מפעילות החברות ארבעה אולמות אירועים בשני המתחמים, זאת בנוסף לשירותי קייטרינג עבור כנסים וחברות.

בבקשתן לצו הקפאת הליכים בעקבות המצב הכלכלי הקשה אליו נקלעה החברה, ציינו החברות כי נכסיהן הכוללים עולים על שווי החובות באופן ניכר, כך שאין חשש סביר שלא יעמדו בהן. בנוסף, הזכירו את המוניטין הרב שצברו ואת העובדה שרק ב-2016 עמדו הכנסות החברות משיווק האירועים על סכום של כ-30 מיליון שקלים. הסיבה להתדרדרות, על פי טענת החברות, היא רכישת האולמות "סיטי טאוור" לפני כשנה וחצי.

בבקשת צו ההליכים הוסיפו נציגי החברות כי "מדובר בנכסים שנרכשו לפני כשנה וחצי, אולם בשל קשיים תזרימיים חריפים הנובעים מהמימון הרב שנדרש לרכישת הנכסים וחריגה ממסגרת האשראי המאושרת, הפסיק לאחרונה הפועלים לכבד המחאות והוראות תשלום שמסרו החברות לספקים. החברות מציעות לנושיהן הסדר לתשלום כלל חובותיהן. לפיכך, ברור כי מתן הצו המבוקש עשוי רק להיטיב עם כל המעורבים ובפרט עם העובדים, הלקוחות שביצעו הזמנות של אירועים ונושי החברות".

עו"ד חיות גרינברג, המייצגת עובדים בחברות, מסרה בתגובה ל"ידיעות אחרונות" כי "העובדים קיבלו בצער רב את הבשורה על בקשת החברה להקפאת הליכים. מדובר באולמות אירועים בעלי שם ומוניטין, המפרנסים כ־150 משפחות. חלק מעובדי החברות אף לא קיבלו את שכר חודש מארס והמצוקה שלהם קשה ביותר. יחד עם זאת, העובדים מביעים אמון ביכולת החברה ובנאמנים שמינה ביהמ"ש ומקווים שהפתרון למצוקת השכר שלהם יימצא בתוך זמן קצר".
הדר דימול סיטי טאוור הקפאת הליכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד