י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בני מזל שור - עקשנים? אולי תנסו "יציבים"

החושים שלהם הם הטובים ביותר מבין כל המזלות – ראייה, שמיעה, הטעם שלהם משובח הן טעם באוכל והן טעם מבחינת יופי ובעיקר מבחינת איכות וטיב. הם בין המזלות הכישרוניים ביותר • כל מה שמעניין על בני מזל שור

pixabay
pixabay



רוצים להבין איך מתנהלים בני מזל שור? צאו לטבע, לאחו, חפשו עדר של שוורים ותתבוננו.
קודם כל שימו לב ליציבה שלהם. הם עומדים-נטועים עם 4 רגליים על הקרקע והיציבות שלהם פשוט זועקת. נסו לדמיין את עצמכם מזיזים אותם. ניסיתם? יופי. הגעתם בטח למסקנה שאין מצב.
תגידו שהשור עקשן ולכן אי אפשר להזיז אותו? לא. סביר להניח שתגידו שהוא פשוט נטוע עמוק באדמה, כבד, מחובר לעצמו, יודע מה נכון לו, ולכן אי אפשר להזיז אותו.

אז עכשיו תחשבו שוב על העקשנות של בני מזל שור שאתם מכירים. זה בדיוק אותו הדבר.
שימו לב איך הם הולכים, איך הם משנים כיוון, באיזה נחת הם מרכינים את ראשם כדי לאכול.
יש להם זמן. ברור להם שהאוכל שנמצא שם שלהם, כי מי ייקח להם אותו? הוא שלהם כי מגיע להם. ומגיע להם הכי טוב.

השיעור של בני מזל שור זה לקיים את החיים. לשמור את הפיזיות. לתקוע שורשים ולהצמיח פירות.
השור הוא מזל של חומר. וחכו רגע, אל תזלזלו, נכון שבתקופת הניואייג' כולנו פריקים של רוחניות אבל החומריות לא פחות חשובה. על 'אם אין קמח אין תורה' שמעתם פעם?

שוורים ברמה הגבוהה, שורדים, משקיענים, מתכננים לטווח הרחוק, מתמידים, יודעים לזהות איכות מחוברים לעצמם ומתוך כל זה יוצרים מקומות עבודה ומצמיחים פירות משובחים.

החושים שלהם הם הטובים ביותר מבין כל המזלות – ראייה, שמיעה, הטעם שלהם משובח הן טעם באוכל והן טעם מבחינת יופי ובעיקר מבחינת איכות וטיב. הם בין המזלות הכישרוניים ביותר.
כשהם שמים את העין שלהם על משהו, סביר להניח שהוא יהיה האיכותי ביותר. כשבני מזל שור קונים ספות הביתה, הם לוקחים בחשבון שגם הנכדים שלהם בעוד 30 שנה יוכלו לשבת עליהן.

בני מזל שור טריטוריאליים, הם שומרים על שלהם ודואגים שאף אחד לא ייקח להם כלום. דרך אגב, כשהם מתחתנים, לעיתים הם מתייחסים כך אל בני הזוג שלהם. הטריטוריאליות שלהם היא לא קנאה אלא ההבנה שאם זה שלי, אז זה שלי ואף אחד לא יגע לי.
ברמות הנמוכות יותר קוראים לזה רכושנות. הם מחוברים מאד לחפצים שלהם, אוגרים, לא משחררים, ואם תתבלבלו ותתנו להם משהו, סביר להניח שלא תקבלו אותו בחזרה. עכשיו זה שלהם, והם, לא משחררים כלום.

בני מזל שור יודעים לזהות איכות, והם מזהים שמה שהם עושים, זה על פי רוב איכותי ולכן הם לא מתפשרים על המחיר. רוצים את השירות שלהם? תשלמו.

אם יש להם ילדים בני מזל שור, אתם בטח יודעים שאם אתם רוצים שהם ילכו למכולת תצטרכו לשחד אותם במשהו. הם יודעים להעריך את עצמם ויודעים להעריך את השווי והאיכות שלהם.

האיזון של בני מזל שור נמצא מולם, במזל עקרב. מזל עקרב מלמד אותם לשחרר, לא להיאחז, ליצור שינוי. הרבה מבני מזל שור, או כאלה שיש להם שור חזק במפה עוסקים במקצועות שקשורים לכישורים הטבעיים שלהם – מעצבי פנים, אדריכלים, מוסיקאים, מורים להתעמלות או לריקוד, הם אוהבים עץ וחקלאות.



בת שבע דרגן / אבחון אסטרולוגי יהודי ואימון ליצירת שינוי / [email protected]
אסטרולוגיה יהודית מזל שור חודש אייר מפה אסטרולוגית בת שבע דרגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד