כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

סאגת הכרטיסים למירון; משרד התחבורה דורש לבטל המכירות המרוכזות

לאחר הפרסום ב"בחדרי חרדים" על כך שכרטיסי הנסיעה למירון אזלו, זאת לאחר מכירות קבוצתיות ו"שריון" כרטיסים למספר חסידיות בבני ברק - בניגוד לנהלים - משרד התחבורה דורש כעת מחברת אגד לבטל את המכירות הקבוצתיות • כל הפרטים

אילוסטרציה (פלאש 90)
אילוסטרציה (פלאש 90)



במשרד התחבורה דורשים מאגד לבטל הכרטיסים למירון שנמכרו בניגוד לנהלים. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

בשעה האחרונה (ראשון) נערכה ישיבה במשרד התחבורה בעניין מבצע ל"ג בעומר הממשמש ובא. בין היתר, עלה לדיון הנושא עליו דווח מוקדם יותר ב'בחדרי חרדים' - מכירת הכרטיסים המרוכזת של אגד לחסידויות שונות בבני ברק, בניגוד להוראת משרד התחבורה למכור רק לבודדים ולמשפחות.

כתוצאה ממכירות אלו, נוצר מחסור בכרטיסים מבני ברק למירון בשעות לפני הצהרים של יום ל"ג בעומר, ומאז יום שישי, ביום פורסמו המודעות של משרד התחבורה בדבר מכירת כרטיסים - אזלו כל הכרטיסים בין השעות 2:00 בלילה ועד לשעה 13:00 בצהרים.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי בעקבות כך, מנהל הרשות הארצית לתחבורה, מאיר חן, התקשר ליו"ר 'אגד' אבי פרידמן - והורה לו לבצע בדיקה האם מכירת הכרטיסים המוקדמת אכן נכונה, ובמידה וכן - דרש ממנו לבטל את הכרטיסים. "משרד התחבורה מאוד תוקפני בעניין הזה" אומר גורם בכיר במשרד התחבורה. "במידה ואגד אכן ביצעה מכירה שכזו, משרד התחבורה יתעקש על כך שהכרטיסים יבוטלו לאלתר".

אריה זדה, מנהל אגף פיקוח פיננסי במשרד התחבורה, שלח מייל בעניין זה לחברות התחבורה בו כתב כי בהמשך להנחיות שיצאו ממנהלת אגף התעריפים, חל איסור חמור במכירות מרוכזות לנסיעות ללג"ג בעומר. "לצערנו, התברר כי בבני ברק נמכרו כמויות גדולות של כרטיסים באופן מרוכז לגורמים שאינם פרטיים". אריה ציין כי מכירה באופן זה "יוצרת מצב שלנוסע הפרטי אין אפשרות לרכוש כרטיסים בתחבורה ציבורית, ומכירת כרטיסים אלו בסמוך ליום האירוע במחיר מופרז וחושפת את המפעילים לתביעות בגין אי מתן שירות".

משרד התחבורה אוסר במפורש מכירת כרטיסים מוקדמת: מוקדם יותר היום שוחח עם 'בחדרי חרדים' יצחק רודיך, יועץ 'אגד' למגזר החרדי, ואמר כי מאז יום רביעי אז החלה המכירה המוקדמת של כרטיסים למירון, נערכה מכירה לחסידות ויזניץ בבני ברק, ולדבריו הוצע גם לחסידויות בעלזא וגור לבצע מכירה דומה בקרב החסידות.
לג בעומר משרד התחבורה תחבורה ציבורית אגד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד