י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

לא נעים: הפדיחה הגדולה של מישל אובמה

"תקרית הסטודנט של בנט" - הגרסה האמריקנית: מישל אובמה, הגברת הראשונה של ארה"ב לשעבר ורעייתו של ברק אובמה, צייצה בטעות בחשבון הטוויטר שלה, אחריו עוקבים כמעט 8 מיליון בני אדם, מספר טלפון של אחד מעובדי הבית הלבן לשעבר. לא נעים

טוויטר, אילוסטרציה (רויטרס)
טוויטר, אילוסטרציה (רויטרס)



לא נעים: מישל אובמה, הגברת הראשונה של ארה"ב לשעבר ורעייתו של הנשיא לשעבר ברק אובמה, צייצה בטעות בחשבון הטוויטר שלה, אחריו עוקבים כמעט 8 מיליון בני אדם, מספר טלפון של אחד מעובדי הבית הלבן לשעבר.

על פי הדיווח של הניו יורק טיימס, בחשבון הטוויטר של מישל אובמה ציוץ מספר הטלפון הסלולרי האישי של מפיק סרטים ל -7.7 מיליון העוקבים שלה. מדובר בציוץ שפורסם ביום שישי האחרון.

הציוץ לא הכיל שום טקסט מלבד מספר הטלפון האישי של העובד והוא נמחק מיד, אך לא לפני שהרבה עוקבים הגיבו לציוץ.

בדומה לפוליטיקאים אצלינו שמצייצים ציוצים מביכים ואז מוחקים ומספרים ש"סטודנט צעיר צייץ", כמו המקרה של שר החינוך נפתלי בנט לפני מספר ימים, גם בסביבת אשתו של הנשיא לשעבר אובמה טוענים שהיה זה ציוץ של פקיד, ולא תוצאה של פריצה לחשבון.

כמובן שהתא הקולי של המספר התמלא מיד בהודעות, כפי שניתן לצפות לאחר שהגברת הראשונה לשעבר שלחה את מספר הטלפון למיליוני אנשים.

אז מי הוא אותו 'בר המזל' שמספר הטלפון שלו פורסם בציוץ של מישל אובמה? מסתבר שמדובר בדאנקן וולף, בעל חברת הפקת וידיאו שהיה מתמחה בבית הלבן בזמן נשיאותו של אובמה, ונקרא חזרה לעבודה כ"אסטרטג תוכן דיגיטלי" המתעד את שנתו האחרונה של הנשיא אובמה בתפקידו.

קטעי הווידאו שלו באתר כוללים ראיון עם הנשיא אובמה במשרד הסגלגל ונסיעה לאפריקה עם הגברת הראשונה.

כמובן שהיו מקרים הרבה יותר מביכים בפוליטיקה העולמית של ציוץ פומבי של משהו שהיה אמור להישאר פרטי. זו גם אינה הפעם הראשונה שדמות פוליטית מפרסמת מספר טלפון פרטי של מישהו בטעות.

זכורה במיוחד התקרית בה היה מעורב נשיא ארה"ב הנוכחי, דונלד טראמפ, שפרסם - במכוון - את מספר הטלפון האישי של הסנטור לינדזי גרהם, שביקר אותו בחריפות במהלך עצרת ב-2015, מה שגרם לסנטור להחליף מספר הטלפון שלו.

ואם אתם נורא רוצים לדעת מה המספר? הנה יש לכם אותו גם: +1314-914-6093.
מישל אובמה ציוץ טוויטר הבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד