כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

לאחר מחלה: הילד רפאל שמואל בדיחי ז"ל

הלילה נפטר בניו יורק, הילד רפאל שמואל בדיחי ז"ל בן השש מביתר עילית, שחלה בדלקת בגזע המח

הילד רפאל שמואל בדיחי ז"ל
הילד רפאל שמואל בדיחי ז"ל



טרגדיה בביתר: הלילה (שני), נפטר בניו יורק, הילד רפאל שמואל בדיחי ז"ל בן השש מביתר עילית, שאובחן בחודש אב תשע"ה כחולה במחלה קשה בגזע המוח. הלילה הדרדר מצבו והוא השיב את נשמתו ליוצרה.

במהלך חופשת הקיץ הבחינו בני המשפחה כי בנם שמוליק אפאתי ולא מתקשר. "רפאל היה ילד רגיל לחלוטין, ופתאום במשך שבועיים הוא לא הגיב. לקחנו אותו לכמה רופאים שלא ידעו במה מדובר. לאחר כמה ימים שבהם הוא אפילו לא יצא מהמיטה הלכנו שוב לרופא, והוא שלח אותנו לחדר מיון. מיד לאחר בדיקת הסי.טי. אמרו לנו שיש לו מחלה קשה מאוד בגזע המוח. זה רגע קשה מאוד שאי-אפשר להסביר", סיפרו הוריו במהלך השנה שחלפה.

הוא הוטס לטיפולים ברחבי העולם, ואלפים העתירו בתפילה לרפואת הילד רפאל שמואל בן אורית.

בפורים שעבר ביקש שמוליק הקטן להתחפש לשוטר. אביו הרב אליהו בדיחי, שראה עד כמה רפאל שמואל מתלהב מתחפושת השוטר, החליט בעצת ידידים לנסות ולרתום את השוטרים לרעיון. "השוטרים נרתמו לעניין באופן מוחלט", הוא סיפר.

אברהם פריד ואיש החסד חונה דייטש משמחים את שמוליקצילום: אברהם פריד ואיש החסד חונה דייטש משמחים את שמוליק
אברהם פריד ואיש החסד חונה דייטש משמחים את שמוליק




איש החסד הנודע הרב חונה דייטש מספר ל'בחדרי חרדים' על הטרגדיה הקשה: "שמוליק היה ילד שסבל ייסורי תופת הוא רצה כל כך לחיות והאמין שיחיה עד יומו האחרון, הוא נתמך על ידי הוריו שהיו בבחינת מלאכים שלא עזבו אותו לרגע, הם התמודדו התמודדות לא קלה מצד אחד בן חולה והמצד השני לנהל את הבית בעת שהותם עם שמוליק בטיפולים בארה"ב".

"הם נתנו לו כל מה שביקש, הוא היה ילד זך וטהור שהזדכך בייסורים קשים ביום בהיר בחזרה מהחיידר באמת יום עצוב עבור המשפחה והחברים שעשו למענו זכיתי אף אני הקטן להיות חלק ולשמח אותו, תמיד ידע להגיד תודה על מה שעושים לו במיוחד אהב את גדול הזמר החסידי אברהם פריד שכמה פעמים בא לשמחו יהי רצון שנזכה לביאת המשיח ויהיה מליץ יושר עבור הוריו שכל כך התמסרו אליו ולמשפחתו וכל החברים שתמכו בו במסירות והקב"ה יאמר לצרותינו די".

הלוויתו תעבור היום (שני) בשעה 15:00 בצהריים שעון ניו יורק ליד בית 770 בשכונת קראון הייטס בברוקלין, בדרכה לארץ, שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
רפאל שמואל בדיחי מחלה הלוויה טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד