כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

פרויקט נשי חרדי שהפך לבאזז ברשת: הסיבה לתמונות הזריחה

רבקה שורץ צפתה בסרט אישי על חייה של חני וינרוט, ונענתה לבקשתה של חני: "לא צריכה שתתפללו בשבילי, לכו לראות זריחה, לכו לעשות לעצמכן משהו טוב" • עכשיו הרשת מלאה בתמונות של זריחה... וגם של תפילה • מרגש

לכו לראות זריחה (צילום: עו"ד רבקה שורץ)
לכו לראות זריחה (צילום: עו"ד רבקה שורץ)



את המיני דרמה שמתרחשת כבר יממה שניה ברשת החברתית פייסבוק, קשה לפספס. זהו היום השני בו אתם ודאי נתקלים בתמונות רבות של זריחות וגם שקיעות, בעיקר מנשים ופתאום שמנו לב שגם גברים החלו ליטול חלק.

אם גם אתם נתקלתם בתמונות, בוודאי שמתם לב לתיוג בסוף התמונה והקדשה לרפואת חנה בת יפה. זו בקשתה של חני וינרוט האמיצה. אישה מדהימה שמתמודדת עם סרטן סופני וכבר במשך מספר שנים חיה על דרך נס של ממש, מבלי שהרופאים שיערו שתחיה.

במקום לקרוא תהילים כל היום או להתפלל לרפואתה, חני ביקשה מנשים שיעשו למען עצמן משהו שעושה להן טוב. "למשל תצפו בזריחה ותצלמו אותה", אמרה.

עו"ד רבקה שורץ שנכחה בהקרנת סרט אישי של חני, לקחה את הבקשה ברצינות רבה והחליטה להוביל מהלך מיוחד, את רובו הפיקה למעשה דרך קבוצת הפייסבוק 'ישנן', אותה היא מנהלת.

"זו גם הדרך שלי להראות לכולם את הצד העמוק ואפילו הרוחני שאפשר להגיע אליו דרך הקבוצה", אומרת רבקה שורץ בשיחה עם 'לובי נשי - בחדרי חרדים'. "הפלא שהתרחש מהיום שהעליתי את הבקשה הוא מדהים. כל כך הרבה נשים השתתפו בחוויה הזו, ונדהמתי לראות היום שגם גברים העלו תמונה של זריחה".

כמובן שיש נשים שרצו ונאלצו לא להשתתף, אז גם שקיעות נוספו לסיפור האנושי המקסים שנרקם בן רגע.













אחרי הפוסטים של רבקה, התמונות לא הפסיקו להגיע.

הצצה אל סיפור סוחט דמעות שהתפרסם בעקבות הבקשה










דוגמית ממאות התמונות שהועלו לרשת













זריחה שקיעה חני וינרוט סרטן רבקה שורץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד