י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

שפל חדש: הושחתה דלת ביתו של ח"כ גפני

הבוקר גילה יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, שאלמונים מילאו בדבק את מנעול דלת ביתו. כוחות המשטרה הוזעקו ופתחו בחקירה • גפני ל'בחדרי': "התמודדנו עם דברים יותר קשים" • ח"כ מוזס: "אלה אותם פרחחים ששורפים פחי אשפה"

בדלת הבית
בדלת הבית



מי מתנכל לח"כ גפני? אלמונים השחיתו הלילה (ג), את דלת ביתו של יו"ר ועדת הכספים, חבר הכנסת משה גפני.

בשעות הבוקר הוזעקו כוחות משטרה לביתו של חבר הכנסת משה גפני, ברחוב ניסים בבני ברק, לאחר שמנעול דלת הבית נסתם באמצעות דבק, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

המשטרה שהוזעקה למקום פתחה בחקירה, על מנת לברר מי התנכל ליו"ר ועדת הכספים ויו"ר תנועת דגל התורה.

יצויין כי גורמים חרדים בצה"ל סבלו גם הם מתופעה דומה, כאשר אלמונים מילאו בדבק את מנעול הבית או התנכלויות אחרות דומות. ייתכן ויש קשר בין המקרים. אולם בשלב זה כל הכיוונים נבדקים במשטרה.

ח"כ משה גפני הגיב ל'בחדרי חרדים' ואמר כי "אין ספק שהדבר מציק ולא נעים, בעיקר למשפחה, אבל התמודדנו עם דברים קצת יותר קשים מדבק על הדלת. בעזרת השם נצלח גם את זה".

ח״כ אליעזר מוזס הגיב בערוץ 'קול ברמה׳: "אני רואה בחומרה רבה את ההתנכלות לח״כ גפני. לי עדיין לא שרפו את הדלת, אבל אלה אותם פרחחים ששורפים פחי אשפה ורמזורים, המשטרה חייבת למצות איתם את הדין".

שר הבריאות יעקב ליצמן הגיב: "אני מגנה בתוקף את הפגיעה בידידי שלוחא דרבנן ח"כ הרב משה גפני. מדובר בהתנהגות פסולה ומסוכנת וכי על המשטרה לפעול לעצור את הפורעים ומניעת התופעה. לא ייתכן שאיש ציבור מוערך ויקר ייפגע בידי תוקפים בשל מעשיו החשובים לטובת הציבור ובשליחות גדולי ישראל, ולא משנה מה הסיבה. אני מחזק את ידיו וקורא לו שלא יירתע ולא יחשוש וכי זכות הרבים מסייעתו".

ח"כ מקלב: האלימות השיטתית היא נגד השליחות של ח"כ גפני ומסבירה ברור מדוע רוב בניין ומניין של ציבור בני התורה סולדים, מתרחקים ולא שייכים אליהם.

‏ח"כ אשר: כראש עיר בעבר אני מכיר את השיטות של גורמים עברינים, אני מזועזע מהמחשבה שחרדים משולי המחנה פועלים כך.

גם יו"ר 'מרצ' ח"כ זהבה גלאו הגיבהן: "‏בשיחה עם גפני הבעתי זעזוע מהבריונות ומהונדליזם, ודרשתי בשלומם של אשתו חנה ובני ביתם".

‏בתיאום עם קצין הכנסת, הודיעה משטרת ישראל כי תתגבר את האבטחה סביב ביתו של ח"כ גפני, ויוצבו מצלמות אבטחה כדי למנוע הישנות של מקרים מעין אלה.












גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד