י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מקלב ואשר על השחתת דלתו של גפני: "אנשים שסרו מהדרך" • צפו

חבריו של ח"כ גפני לסיעת 'דגל התורה' מגיבים על השחתת דלתו של יו"ר סיעתם. ח"כ מקלב: "אנשים שסרו לגמרי מהדרך ואין לנו שום שייכות אליהם". ח"כ אשר: "כראש עיר בעבר אני מכיר את השיטות של גורמים עברייניים. אני מזועזע מהמחשבה שחרדים משולי המחנה פועלים כך"

מקלב ואשר על השחתת דלתו של גפני: "אנשים שסרו מהדרך" • צפו



חבריו של ח"כ משה גפני לסיעת 'דגל התורה' מגיבים על השחתת דלתו של יו"ר סיעתם, הבוקר.

בפתח ישיבת ועדת הכספים הבוקר אמר ח"כ אורי מקלב לנוכחים וליו"ר הועדה גפני: "היעד הוא לא גפני אלא כל הציבור החרדי, גפני הוא רק מייצג את הדרך, מדובר באנשים שסרו לגמרי מהדרך".


מקלב בפתח ישיבת ועדת הכספים הבוקר

"היה נסיון למנוע ממך הבוקר להגיע לכנסת", אמר מקלב לגפני בוועדה. "אתה פה מגיע וממשיך בסדר היום. לא הדבקת דלת ולא דברים אחרים ימנעו ממך להביא את הדברים החשובים. זה לא נגד ח"כ משה גפני אישית, אלא נגד הדרך שאנחנו מייצגים. רוב ציבור בני התורה לא פועלים כך, אין להם את האפשרות להגיב בהיגיון אז הם משתמשים בכוח, זה ציבור ואנשים קיצונים ביותר. הם המסבירים הכי טובים מדוע כל מי שאנחנו מייצגים לא שייכים אליהם, הם הולכים עם כיפה וחליפה אך אם לא בדרך שלי, וצריך שכולם ידעו מזה. אין ויכוח אידיאולוגי, ההסבר הכי טוב זה מה שראינו הבוקר, גדולי ישראל הורו תמיד שדרך האלימות אינה הדרך הנכונה, מדובר באנשים אשר סטו מהדרך ואין לנו שום שייכות אליהם.

"מדי פעם מבקשים ממני להגיב על פשעים שהם עושים. לא רואה צורך להגיב כי הם לא קשורים אלי. כל אדם שהולך עם כיפה אני צריך להגיב על מה שהוא עושה?" אמר מקלב.

ח"כ יעקב אשר הגיב: "כראש עיר בעבר אני מכיר את השיטות של גורמים עברייניים. אני מזועזע מהמחשבה שחרדים משולי המחנה פועלים כך. שום דבק בעולם לא יהיה חזק יותר משליחותינו ומעבודתנו הציבורית המונחית ע"י גדולי ישראל. זה הדבק שלנו! אני מחזק את משפחתו של ידידי יו"ר תנועת דגל התורה, מי שמכיר את הרב גפני יודע שהוא אינו צריך חיזוק כדי להמשיך בשליחותו למען ציבור בני התורה ביתר שאת".

על אף שחברי הכנסת לא נקבו במפורש בשמם של אנשי הפלג הירושלמי, קבעו אנשי הפלג כי הדברים מתייחסים אליהם. גורמים בפלג הגיבו כי הם "המומים ומצפים מהח"כים לחזור בהם מההאשמות השווא נגד ציבור בני התורה", הגורמים הוסיפו "ייזכרו נא בבקשה מי זרק את מי ממוסדותיו ומי השפיל את מי והסירו ממשרות תורניות ושאינן, אלה היו אנשים ממפלגתכם שעשו זאת לבני התורה מהפלג הירושלמי, אלימות לא הייתה דרכינו אלא דרככם", מסכמים בפלג הירושלמי, ואומרים כי "לא מן הנמנע כלל שעשו זאת צעירים מדגל התורה המעוניינים להכפיש את ציבור בני התורה היקרים, וזו לא תהיה פעם ראשונה שזה קורה".

יצויין כי על גדר הסמוכה לביתו של ח"כ גפני הבוקר, מצאו חוקרי המשטרה כתובת גרפיטי, ובה נכתב טקסט שהומצא ע"י אנשי הפלג הירושלמי ומושר בהפגנות הפלג: "משה גפני, אם ללכת לצבא אתה והכלב שווים".



כזכור, הבוקר פורסם ב'בחדרי חרדים' כי כוחות משטרה הוזעקו לביתו של חבר הכנסת משה גפני, ברחוב ניסים בבני ברק, לאחר שמנעול דלת הבית נסתם באמצעות דבק, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

המשטרה שהוזעקה למקום פתחה בחקירה, על מנת לברר מי התנכל ליו"ר ועדת הכספים ויו"ר תנועת דגל התורה.
משה גפני וונדליזם יעקב אשר אורי מקלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד