י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ניקיון וליטוש בתהליך שיפוץ או מעבר דירה

בין אם אתם מתכננים לעבור דירה או שאתם מעוניינים לשפץ אותה, שירותי ניקיון יכולים לסייע לכם לא מעט בתהליך ואפילו לחסוך כסף ולא רק זמן. לא אחת החיים שלאחר השיפוץ או מעבר הדירה נראים מבולגנים כי בני הבית לא מוצאים זמן לסדר או לבצע ניקיון יסודי. למען מטרה זו, כאמור, אפשר להזמין שירותי ניקיון וליטוש יסודיים

ניקיון וליטוש בתהליך שיפוץ או מעבר דירה
לא לגעת



ניקיון וסידור הבית

ניקיון לאחר שיפוץ או מעבר דירה - קבלן הבניין או השיפוצים יספק לכם דירה נקיה, אבל בהרבה מקרים, אנשים רוצים רמה יסודית הרבה יותר של ניקיון. כמו כן, חברות הניקיון מצוידות בחומרים והכלים המתאימים להשגת המטרה ולכן עדיף להזמין חברת ניקיון שתבריק לכם את הבית.

פינוי דירות – רכשתם דירה יד שניה? משפצים אתה הדירה ועל הדרך מחליפים את הריהוט? איך כל צורך להתאמץ. חברות ניקיון רבות מספקות גם שירותי פינוי דירות. הם יפנו את כל מה שצריך מהדירה שלכם ואתם תיפטרו מכאב הראש הזה.

סידור בתים - אם כבר הזמנתם חברת ניקיון לדירה שלכם, כדאי גם לדאוג שהיא תסדר לכם את הדירה לאחר המעבר. הבית מלא בארגזים? תשאירו זאת לעובדי שירותי הניקיון שיעשו לכם סידור יעיל של הכלים בארונות המבטח והבגדים במקומות המיועדים לכך. כך לא תגיעו למצב שאתם ממשיכים לגור בדירה חודשים רבים מבלי שחלק מהקרטונים נפרקים.

שירותי ליטוש

לפעמים, על מנת לחסוך כסף צריך להוציא כסף. בעזרת הזמנת שירותי ניקיון, אפשר להשיג מטרה זו בקלות בין אם מדובר בחיסכון למען רווחת המשפחה או העסק. בעזרת חברת ניקיון המתמחה בשירותי ליטוש והברקה בחומרים חזקים, אפשר לחסוך כסף על שיפוץ או לפעמים על בניה מחדש. כך תוכלו לעשות זאת.

פוליש וניקיון במקום החלפת רצפה

ישנו הבדל משמעותי בין רצפה נקיה לרצפה מבריקה. איך יודעים זאת? הברק קיים לא רק לאחר שעושים ספונג'ה. כלומר הוא נובע מתהליך של פוליש והוא נשאר קבוע. בין אם יש לכם רצפה ישנה או יחסית חדשה, אפשר לחסוך כסף ובמקום להחליף אותה פשוט, להזמין שירותי פוליש של חברת ניקיון. כך יהיה באפשרותכם להיפטר משריטות וכתמים עקשניים שקשה להסיר. כמו כן, אם תשמרו על הרצפה, תוכלו לחסוך כסף על קיצור דלתות, דבר שקורה במקרים רבים כאשר מדביקים ריצוף.

ליטוש בטון

יש לכם מחסן בגינה או שטח תעשייתי עם רצפת בטון? הרצפה נראית גסה, מלאה בשריטות וכתמים? זה לא אומר שאתם צריכים לפרק או להחליף אותה. כל מה שצריך לעשות הוא להזמין שירות ליטוש בטון. במקרה זה, לאחר החדרת כימיקלים המיועדים לכך, אפשר לגרום לרצפה הזו להיראות מבריקה.

ליטוש לשיש המטבח - אחת הדרכים להוזיל את עלות שיפוץ המטבח כוללת החלפת דלתות במקום
החלפת ארונות. במקרה כזה אתם לא חייבים להחליף את השיש. אפשר לחדש אותו בקלות ע"י ליטוש שיש מטבח. בדיוק כמו שמלטשים את הרצפה, אפשר להחזיר לו את המראה ע"י הסרת השכבה הפגועה וחשיפת השכבה שמתחתיה.

מעבר דירה פוליש שירותי ליטוש ניקיון וסידור הבית כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד