ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

בושה: ילד חרדי תקף אישה "לא צנועה" בבית שמש; בתה: "פיגוע"

אירוע חמור בבית שמש: ילד חרדי השליך אבן על אישה כבת 50 מאחר והלכה בלבוש לא צנוע. האישה נפגעה בראשה ופונתה לבית החולים • בתה: "פיגוע. יותר גרועים ממחבלים"

מתנדבים חרדים מטפלים באישה שהותקפה הערב בבית שמש (פייסבוק קארין אסרף)
מתנדבים חרדים מטפלים באישה שהותקפה הערב בבית שמש (פייסבוק קארין אסרף)



הקיצוניות הולכת ומחריפה: ילד חרדי השליך הערב (שלישי) אבן לעבר אישה בשנות החמישים לחייה, בעקבות לבושה שלא היה צנוע דיו - כך על פי המשטרה.

האירוע החמור אירע בשכונת רמת בית שמש, כאשר אישה בשנות החמישים לחייה שחלפה בסמוך למרכז קניות - נפצעה באורח קל כתוצאה מאבן שהושלכה לעברה - על ידי ילד.

על פי דיווח שהועבר למשטרת ירושלים, האבן הושלכה לעברה, בטענה כי הבגדים שלבשה - אינם צנועים דיים. הילד נמלט מהמקום. אמבולנס פינה את האישה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

בעקבות קבלת הדיווח, ניידות סיור מתחנת משטרת בית שמש מבצעות סריקות במקום לאיתור מיידה האבן ונפתחה חקירה.

האירוע החמור גרר חילול השם גדול, זאת לצד קידוש השם של מתנדבי ההצלה החרדים שהוזעקו למקום והעניקו לאישה טיפול רפואי.

קארין אסרף, בתה של האישה, כתבה בדף הפייסבוק שלה וכינתה את האירוע "פיגוע". "על דבר כזה אני לא עוברת בשתיקה" כתבה אסרף, "ואני מבקשת מכל הלב שתשתפו שזה איכשהו יגיע לחלאות האלה ואולי הם יבינו מה הם עשו אם עוד יש להם לב.

"היום אחה"צ אימא שלי עשתה הליכה ברחובות בית שמש ואחד (...) החליט שזה לא מתאים לו שהיא לא צנועה וככה מסתובבת והעדיף שהיא תדמם בבית חולים, זרק עליה אבן ענקית ופתח לה את הראש. לא פעם ראשונה שזה קורה, כבר זרקו לי על האוטו וירקו עלינו אבל אבן על הראש? למה אתם קיימים בעולם בכלל?".

אסרף הוסיפה: "לראשונה בחיי שאני מלאת שנאה עד כדי איחולים קשים לבני אדם האלה, שהרבה יותר גרועים ממחבלים. לראשונה בחיי אני מתכוונת לפעול ולעבוד קשה כדי לגרום להם לסבול. עד אימא שלי. אני בדרך לטפל במשפחה שלי, באימא שלי שהייתה היום לבד ברגע הזה מדממת וחסרת אונים, ואני לא יכולה להסביר לכם מה עובר לי בלב".

אסרף השתמשה במילים קשות וכתבה לסיום: "ולך המחבל הדתי, אאחל שהחיים לא יאירו לך פנים, שהאלוקים בו אתה מאמין יראה לך שהדרך האמיתית היא לא לחבל בבריאותו של האדם".





בית שמש לבוש לא צנוע יידוי אבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 53 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד