ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

סערת האפיפיור והחרדים: המשתתפים מגיבים

לאחר הסערה הגדולה שפרצה עם פרסום התיעוד בו נראים מספר חרדים רוקדים ושרים לאפיפיור, המשתתפים באירוע מגיבים. הרב דובער פינסון, מרבני חב"ד ואחד המשתתפים באירוע, אומר: "הפגישה הייתה אמורה להיות פרטית וללא מוזיקה. מביע צער על שאירע"

סערת האפיפיור והחרדים: המשתתפים מגיבים
החסידים עם האפיפיור. צילום: מתוך הסרטון



לאחר סערת הריקוד של החרדים מול האפיפיור, מגיעה הבהרה והתנצלות. הרב דובער פינסון, מרבני חב"ד ואחד ממשתפי הפגישה עם האפיפיור אתמול (שני), מגיב לסערה שנוצרה.

"אני כותב את זה בתגובה לבקשות הרבות ומבהיר את הנסיבות סביב הסרטון שהפך לוויראלי וגרר תגובות רבות" פתח הרב פינסון את תגובתו, אותה מסר למכריו. "המקרה הוא חילול של חסידות חב"ד ובניגוד לדרך של שליחי חב"ד".



לדבריו, "חשוב להבהיר את הדברים הבאים ולפרסם - לפני הנסיעה התייעצתי עם רבנים בחסידות שנתנו את הסכמתם. הפגישה היתה אמורה להיות פרטית, ללא מוסיקה ופאר וחגיגה, זה לא מה שקרה".

הרב פינסוןצילום: הרב פינסון
הרב פינסון




"לכן אני רוצה להביע את צערי. כמו כל חסיד של הרבי אני מבין שיש לי אחריות למלא את השליחות שלי עם כוונות פנימיות של דרך חב"ד" כתב הרב פינסון לסיום.

יש לציין ששאר המשתתפים באירוע סירבו להגיב עד כה לטענות נגד הפגישה.

(הרבי מחב"ד נגד הפגישה עם האפיפיור. מתוך חב"ד און ליין)

כזכור, בתיעוד שפורסם נראו מספר חרדים כשהם רוקדים ושרים "אורך ימים" לפני האפיפיור ועוזריו. פרסום הסרטון עורר סערה גדולה ורבים תקפו את הפגישה, ובעיקר את הריקודים והשירה מול האפיפיור, שנשא על צווארו צלב.
אפיפיור אורך ימים הרב דובער פינסון חבד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד