י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

סאגת תחבורת מירון: ההורים מאיימים בבג"צ

משרד התחבורה החליט על הפניית 600 אוטובוסים מהסעות התלמידים למירון. ועד ההורים זועם ומאיים לפנות לבג"צ

צילום: אלישמע סנדמן
צילום: אלישמע סנדמן צילום: אלישמע סנדמן



עם החלטת משרד התחבורה אתמול כי התחבורה הציבורית של מוסדות החינוך יופנו למערך ההיסעים של מירון, ועד ההורים הארצי מצהיר כי יפנה לבית המשפט.

כתוצאה מהחלטה של משרד החינוך לדחות את יום החופשה של ל"ג בעומר, והמחסור שנוצר בעקבותיו בתחבורה למירון, החליט משרד התחבורה להפנות את רכבי התחבורה הציבורית של מוסדות החינוך, למערך ההיסעים של מירון, ועד ההורים הארצי מעוניינים לפנות לבית המשפט.

למעשה במשרד התחבורה החליטו כי כדי לפתור 80% מהבעייה שסוקרה בהרחבה ב'בחדרי חרדים', שכלל מחסור חמור בכרטיסי נסיעה - ו'העניש' את משרד החינוך בכך שהעביר כ-600 אוטובוסים מהסעת תלמידים לפרוייקט מירון.

דרור גנון, מנהל אגף תחבורה ציבורית במשרד התחבורה התראיין הבוקר ברדיו 'קול ברמה' והתייחס להחלטת מנכ"לית המשרד להותיר את מערך ההיסעים למירון על חשבון האוטובוסים של התלמידים:

"עבדנו על האירוע חודשים רבים תוך תכנון מפורט מול כל הגורמים וזהו האירוע התחבורתי הגדול ביותר במדינת ישראל. להפתעתנו, משרד החינוך לפני שבועיים שינה לנו את התכניות ודחה ביממה את החופשה. ניסינו למצוא פתרונות ולהאריך בעוד יום את האירוע, אבל מבצעית זה לא היה שייך. מחוסר ברירה, חזרנו לתכנית המקורית, משרד החינוך יצר את הבעיה, שהוא יפתור אותה".

עוד אמר גנון: החוסר ב"שאטלים" בגלל הביטולים של אוטובוסי התלמידים, גרם לנו לקבל את ההחלטה לחזור לתכנית המקורית".

פז כהן יו"ר ועד ההורים הארצי הגיב לדברים ואמר: "משרד התחבורה מתנהג באופן חד צדדי בדיוק כמו משרד החינוך, פנו אלי אמש מלשכת שר החינוך בנט וביקשו לשבת איתי. אם יש צורך לבקש מבית המשפט להתערב, לא נהסס לעשות את זה, לא נשתוק. לוח החופשות מתנהל בצורה סקטוריאלית ובא כתוצאה מלחץ של הציבור הדתי".
תחבורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד