י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

העובדים נדהמו: סרטן ים בתוך קרטון בד"ץ חוג חתם סופר פ"ת

עובדי המטבח המרכזי של חברת עידית נדהמו לגלות בתוך מארזי הדגים הכשרים דג בלתי מזוהה ולא מוכר כדג כשר. הם הזעיקו מיד את המשגיח שהיה כבר במטבח עם פתיחתו בשעה מוקדמת ולאחר בדיקה זיהו כי מדובר בדג טרף מסוג קלמארי - סוג של סרטן ים

דגי הים הטרפים שנמצאו הבוקר (באדיבות המצלם)
דגי הים הטרפים שנמצאו הבוקר (באדיבות המצלם)



לדבר כזה הם לא ציפו: לפנות בוקר, במטבח המרכזי של חברת עידית שעל יד בית שמש, צוות המטבח פותח כמידי יום קרטונים של דגים, בשרים וכדומה לקראת הכנת ארוחת צהריים לאלפי שוטרים.

באחד הקרטונים של דגי בקלה המשווקים על ידי חברת בלדי בכשרות חתם סופר פ"ת, גילו הטבחים דג בלתי מזוהה ולא מוכר כדג כשר. הם הזעיקו מיד את המשגיח שהיה כבר במטבח עם פתיחתו בשעה מוקדמת ולאחר בדיקה זיהו כי מדובר בדג טרף מסוג קלמארי - סוג של סרטן ים.

משגיח הכשרות הרב יהודה ברגר, עדכן מיד את הממונים עליו ברבנות מטה יהודה והודעה הופצה בתפוצה ארצית לכלל משגיחי הכשרות, לבדוק את הסחורה ולוודא שהתקלה לא קיימת בשאר הסחורה שמשווקת על ידי חברת בלדי.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לפני זמן קצר הגיעו למטבח נציגי חברת בלדי לקחת את דגי הקלמארי.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר המשגיח הרב ברגר: "אני שמח שהצלחנו בס"ד למנוע מכשול וכולי תקווה שגם בעתיד לא יצא מכשול מתחת ידינו, אילו חלילה היו מכניסים את הדגים לתנור היה צורך בהשבתת המטבח ובהכשרת כל הכלים והתנורים, ואני שמח שמנענו את זה בזמן ומנענו מכשול חמור".

מיותר לציין שזוהי דוגמא ברורה הממחישה מדוע יש לדרוש נוכחות משגיח כשרות בכל שעות פעילות המטבח גם בשעות הבוקר המוקדמות לפני תחילת הבישולים.

בבד"צ חוג חתם סופר פתח תקווה הגיבו ל'בחדרי חרדים' "לצערנו השתרבב למשטח קרטון עם מוצר טרפה המוצר מהמשטח הזה אותר ומטופל, כ"כ משטחים מאותו משלוח נבדקים בדקות אלה. אנחנו בודקים כיצד התרחשה התקלה, ועושים בעזהשי"ת הכל למנוע תקלות בעתיד".

הדגים שנתפסו הבוקר (באדיבות המצלם)









דג קלאמרי טרף הרב ברגר חוג חתם סופר דגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 50 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד