י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

התאונה הקשה בדרך לאירוסין: הנהג ללא רישיון הנהיגה - נחקר

מוסיף להיות קשה מאוד מצבה של פצועת תאונת הדרכים מיום שני, באזור צור הדסה. היא מטופלת ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם כשהיא מונשמת ומורדמת • הנהג שנחקר אתמול במשטרה לאחר ששוחרר מביה"ח, לא החזיק מעולם ברישיון נהיגה

הרכב אחרי התאונה הקשה. צילום: אתר ביתר און ליין
הרכב אחרי התאונה הקשה. צילום: אתר ביתר און ליין



מוסיף להיות קשה מאוד מצבה של פצועת תאונת הדרכים מיום שני, באזור צור הדסה. היא מטופלת ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם כשהיא מונשמת ומורדמת.

ברכב שהו הנהג ואשתו, אחותה שפצועה קשה וגיסה נוספת, שהיו בדרכם לאירוסין של אחיין בבני ברק. השאר נפצעו קל ושוחררו. הנהג - תושב ביתר בשנות ה-20 לחייו - לא הוציא רישיון נהיגה מעולם, כך נודע ל'בחדרי חרדים'. לאחר ששוחרר אתמול מבית החולים, הוא נחקר במשטרה. במהלך חקירתו שיתף פעולה עם החוקרים ומסר ארת גרסתו המלאה.

בתום חקירתו שוחרר בערבות של 10,000 ש"ח. החקירה נמשכת.

העתירו בתפילה עבור הפצועה הדסה בת מרים, אם לתשעה ילדים, בתוך שאר חולי ישראל.



כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים', ביום שני, מעט לפני השעה 21:00, אירעה תאונת דרכים בכביש 375. תושבת ביתר עילית, אם לתשעה בת 42, נפצעה באורח קשה.

התאונה אירעה בכביש 375 בסמוך למושב מטע, בין משאית לרכב פרטי. צוותי רפואה העניקו טיפול לנפגעים, כבת 50 שנפצעה באורח קשה וארבעה פצועים נוספים במצב קל. הנפגעים פונו באמבולנסים של מד"א לבתי החולים בירושלים.
תאונת דרכים ביתר עילית משאית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד