י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

פרסום ראשון: גדולי ישראל יתכנסו הערב בי-ם; המטרה - פיקוח על הגנים

פרסום ראשון: גדולי ישראל יתכנסו הערב בירושלים לכנס יסוד להקמת גוף פיקוח על גנים ותלמודי תורה, זאת בברכת מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן • כל הפרטים

הרב שטיינמן, הגר"ח קנייבסקי והגרי"ג אדלשטיין
הרב שטיינמן, הגר"ח קנייבסקי והגרי"ג אדלשטיין



פרסום ראשון: גדולי ישראל יתכנסו הערב (רביעי) בירושלים לכנס יסוד להקמת גוף פיקוח על גנים ותלמודי תורה, בשיתוף רשת הת"תים. ל'בחדרי חרדים' נודע כי המטרה היא שיהיה גוף ממוסד מטעם גדולי ישראל שייפקח על התכנים בגנים ומוסדות חינוך לאור בעיות חמורות שהתגלו לאחרונה.

עד כה לא היה סדר ברור בעניין, כאשר בכל בעיה שצצה טיפל גוף אחר. כאמור, הערב יכריזו גדולי ישראל על הקמת גוף חדש שימסד וירכז את הטיפול בעניין.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי לגוף החדש ימונה מזכיר שישמש כמזכיר וועדת הרבנים לענייני פיקוח למוסדות חינוך, שתפקידו יהיה לקבל תלונות ממוסדות החינוך, לבדוק אותן, לקבל הכרעת גדולי ישראל ולפעול ישירות מול משרד החינוך.

לפני כחודשיים התקבלה ברכתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן להקמת הוועד. היום נכנסו הגאון רבי משה הלל הירש, חבר מועצת גדולי התורה, והגאון רבי מאיר קסלר רבה של מודיעין עילית וחבר ועד החינוך מטעם מועצת גדולי התורה, למעונו של הגרי"ג אדלשטיין לקבל את הדרכתו למהלך החדש.

בכינוס היסוד שייערך למנהלים ישתתפו מרנן הגרמ"ה הירש, הגר"ד כהן, המשגיח הגר"ד סגל, והגר"מ קסלר, לצד מנהלי ת"תים ורשתות חינוך.

מרנן שר התורה הגר"ח קנייבסקי והגרי"ג אדלשטיין שיגרו מכתבים מיוחדים שיוקראו בכינוס.
גדולי ישראל פיקוח גני ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד