ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

איך לשלב טיפוח ויופי בחיי היום יום? /ליאת שני

בין אם בעקבות גידול ילדים, עבודה, לימודים או ניהול משק הבית, נורא קשה למצוא את הזמן כדי לטפח את עצמנו. אנה מאיר, קוסמטיקאית פרא – רפואית, מסבירה לנו איך אפשר לשמור על עצמנו ועל השגרה.

איך לשלב טיפוח ויופי בחיי היום יום? /ליאת שני
בחדרי חרדים



כולנו רוצות להיראות טוב ולהרגיש נפלא, אנחנו קונים מוצרים טיפוח, נכנסים לשגרת דיאטות ואול אפילו מצליחות לשלב כמה שעות של כושר בשבוע, אך לא לכולנו זה מצליח, כל אחת והסיבות שלה. למזלנו עולם היופי והטיפוח הוא אחד מהמתקדמים בעולם המערבי ויש כיום אין ספור שיטות וטכנולוגיות חדשות שיעילות יותר להוביל את השינויים אותן אנו שואפות להשיג במראה הגוף והפנים. אנה מאיר קוסמטיקאית רפואית ובעלת מכון חושפת אותנו לכמה מהטכנולוגיות החדשניות והיעילות שיש לעולם היופי להציע לנו.

במרוצת השנים הבנתי שאין כמעט אישה בעולם המערבי שלא ניסתה דיאטה בשלב זה או אחר בחייה, אם לפני אירוע חשוב וגדול, להיכנס לשמלה היפה שרצינו לרכוש, לאחר לידה או לידות, או מהמקום הכי אמיתי שרוצה שואף להיראות טוב ולשמור על בריאות הגוף. המראה החיצוני שלנו הוא המראה שלנו ובמקרים רבים הוא אחד הכלים המהותיים שלנו לבניית ביטחון עצמי או לפחות לחיזוקו. להצלחת דיאטה יש אין סוף מרכיבים שלא תמיד תלויים בנו, כמו : קצב חילוף חומרים, הגיל וניסיונות דיאטה חוזרות ונשנות, גנטיקה, מבנה גוף מערכת הלימפה, בלוטת התריס וכו' . במקרים כגון אלה שהדיאטה המסורתית כבר לא ממש עובדת אצלכן הייתי ממליצה לשלב טכניקות וטכנולוגיות חיצוניות שיסייעו בתהליך ההרזיה.

אחת הטכנולוגיות המומלצות ביותר כיום היא המסת שומן בקור, או נכון יותר הקפאת שומן. מדובר בתהליך חיצוני ולא פולשני שאינו מלווה בתחושת כאב ותוצאותיו נראות באופן מידי. cryo slim הינו מכשיר שפותח בגרמניה הפועל על הקפאת תאי שומן עמוקים מבלי לפגוע ברקמות הקרובות. מדובר במשיר לא פולשני, המשפיע על משקעי השומן לפי אזורים בגוף, הוא מקרר את השומן עד לטמפרטורה של 10 מעלות ובכך למעשה הורס את תאי השומן. שילוב של עבודה עם המכשיר הפועל בגלי לייזר, חליפת לחץ ואלקטרודות מובילים: להקפאת תאי השומן לניקוז נוזלים ורעלים, ריכוז לימפתי, לזירוז המטבוליזם ובכך מוביל להרזיה. זהו טיפול המתאים לאזורי גוף ממוקדים. מצר היקפים על ידי פרוק השומן לתוך מערכת הלימפה המתנקז בדרך טבעית ובכך מוריד במשקל הגוף. 35% מתאי השומן מתנקזים מהגוף בדרך טבעית עם נוזלי הגוף במהלך 90 יום מיום הטיפול. בשיטה זו תוכלו להשיג הצרת היקפים של 6-12 ס"מ מהיקף הגוף.

שיטה נוספת להרזיה היא טיפול באלקטרודות: יעיל מאוד לשריפת שומן והאצת חילוף חומרים, והאצה של מערכת הלימפה. מדובר בשליחת פולסים חשמליים בעוצמות המותאמות לך באופן אישי, היוצרים פעולת שריר המחייבת את הגוף לעבוד. טיפול של חצי שעה יעיל כמו שלוש שעות בחדר כושר. זהו תהליך שבעיקר מצר היקפים.

אם כבר ביופי עסקינן, מן הראוי שנשלים את הטיפול או לפחות נתחיל עם טיפול פנים חדשני וממוקד, פילינג באמצעות מים וחמצן Hydrofacial . מדובר בתהליך המשיל תאי עור מתים בצורה עדינה ביותר ומנקה נקבוביות לעומק, מוביל לזרימת דם טובה יותר לתאים, ומאפשר החדרה טובה יותר של לחות, תמציות ויטמינים, חומצה היאלרונית ופפטידים. הטיפול מעניק לעור הפנים נפח טוב ממצק את העור ומשפר את מרקם עור הפנים. יעיל מאוד לקמטוטים הקטנים סביב העניים והפה כמובן לצוואר. מתאים לכל אחת ואחת מאיתנו תוצאותיו נראות מיד.
לפרטים >>>
יופי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד