כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

צפו: ראש הישיבה והתלמידים שוררו את הניגון הברסלבאי

קבוצת חרדים עובדים בוגרי ישיבת "עטרת ישראל" בירושלים עלו למעונו של ראש הישיבה הגאון הגדול רבי ברוך מרדכי אזרחי אמש, שוחחו עמו בדברי תורה ואף שוררו שירי חיזוק והתעוררות • צפו בתיעוד

צפו: ראש הישיבה והתלמידים שוררו את הניגון הברסלבאי



קבוצת חרדים עובדים בוגרי ישיבת "עטרת ישראל" בירושלים עלו למעונו של ראש הישיבה הגאון הגדול רבי ברוך מרדכי אזרחי אמש, שוחחו עמו בדברי תורה ואף שוררו שירי חיזוק והתעוררות.

בתיעוד וידאו שהגיע לידי "בחדרי חרדים" נראים הבוגרים שרים את השיר החסידי-ברסלבי "הריני מקשר נפשי, רוחי ונשמתי" וראש הישיבה מצטרף לשירתם. השיר הולחן במקור על ידי הרב פאמפ השוכן בדינוב שבפולין. הטקסט הוא מתוך התפילה של רבי נחמן מברסלב לפני אמירת 'התיקון הכללי', אך השיר חצה זה מכבר את גבולות העולם החסידי.

קבוצת התלמידים, כולם בוגרי הישיבה שיצאו בשנים האחרונות לעבוד לפרנסתם, החלו בשנה האחרונה להיפגש מידי שבוע לשיעור במנחת חינוך מפי הרב רוטלווי מפתח תקווה - אביו של אחד המשתתפים. הם מתגוררים בבני ברק, ירושלים ופתח תקווה ואחרי תקופה החליטו לעלות ולהתחזק אצל רבם הגדול, אחד מגדולי ראשי עולם התורה.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי ראש הישיבה התרגש מאד מהביקור, ושהה עם תלמידיו זמן ממושך. עם סיום הביקור התייצבו התלמידים לצילום משותף עם ראש הישיבה.

צפו בתיעוד הוידאו באדיבות אחד המשתתפים





הרב ברוך מרדכי אזרחי עטרת ישראל עמלים לפרנסתם הרב רוטלווי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד