י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

לאחר הריב המתוקשר: בני אלבז במסר לדרעי

לאחר סערת הבצל והריב המתוקשר, זמר הבית לשעבר של תנועת ש"ס, בני אלבז, שלח מסר מפויס ליו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי • צפו

לאחר הריב המתוקשר: בני אלבז במסר לדרעי
יונתן זינדל, פלאש 90

 


לאחר סערת הבצל והריב המתוקשר, זמר הבית לשעבר של תנועת ש"ס, בני אלבז, שולח מסר מפויס ליו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי, אותו תקף במילים בוטות רק לפני מספר חודשים במהלך ראיון לערוץ 2.

בסרטון שתועד ממקום מגוריו בארה"ב שלח אלבז את תנחומיו למשפחת דרעי וליו"ר על פטירת אם המשפחה. "לכל בית ישראל שלום וברכה, במיוחד למשפחת דרעי, שבאמת לצערינו הרב הלכה עטרת ראשינו למקום חפצה, רוח נשמתה תניחנה בגן עדן בעזרת ה' יתברך" אמר אלבז. "אני רוצה לנחם את כל משפחת דרעי, שלא תדעו עוד צער לעולם. אני מברך אתכם בבשורת טובות ושנזכה לגאולה שלימה אמן ואמן".



לסיום אמר אלבז: "מעולם לא עזבתי את תנועת ש"ס. התנועה יקרה לליבי ותמיד תישאר בליבי. בברכה - זמר הבית לשעבר בני אלבז".

כזכור, לפני מספר חודשים עורר אלבז סערה לאחר שהתראיין לתוכנית "אנשים" בערוץ 2 שם חשף לראשונה תיעוד של מאחורי הקלעים לצילום קליפ בחירות שערך עם דרעי, במהלכו נדרש דרעי לבכות על פטירתו של מרן באמצעות בצל ששם על העיניים.

הסיפור עצמו החל כאשר אלבז, זמר הבית לשעבר של התנועה, שנמצא במחלוקת כספית עם אריה דרעי, הקליט לאחר פטירתו של הרב עובדיה קליפ לזכרו. דרעי מתועד במהלך צילומי קליפ לשיר יחד עם אלבז, בכדי להדגיש את אהבתו למרן.

הסרטון המביך הפך לוויראלי ברשתות החבריות בישראל ופורסם בכל ערוצי המדיה השונים.

ספי שקד מנהל הקמפיין של דרעי אז אמר בתגובה, לאחר פרסום הסרטון המביך: "אני, כמנהל מקצועי, לא הייתי מרוצה מהתוצאות שהתקבלו, גם בגלל תאורה וגם סיבות אחרות. הוא בכה ובכה ובכה כמה שעות, ומה לעשות באיזשהו שלב היה צריך להחזיר אותו לראש הזה. אני הצעתי את הבצל, בסוף אחרי שניה, לא השתמשו יותר בבצל הזה. אני עד שהוא בכה, וזה כאב לו, וזה כואב לו עדיין, וזו האמת".

בני אלבז אריה דרעי סערת הבצל ניחום אבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד