י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מלא רעיונות לעץ מלא – איך לעצב חלל חדש? / גליה אשל

מעבר למקום חדש תמיד מרענן וכשאתם עומדים בפני עיצוב חלל חשוב שתתאימו אותו לאישיות והאנרגיה שלכם. ארתור מילייאן, נגר מנוסה וותיק מסביר איך כדאי לעשות את זה נכון

מלא רעיונות לעץ מלא – איך לעצב חלל חדש? / גליה אשל
בחדרי חרדים



ארון מעץ? זכוכית? שולחן עגול או מרובע? עיצוב מודרני או קלאסי? כל אחת ואחד מאתנו מבקשים להגשים את החלום ולעצב את הבית הפרטי באופן מיוחד, כזה שעדיין לא נראה אצל חברים ומכרים ויזכה לתגובות נלהבות מהם. תחום עיצוב פנים הבית מאוד מפותח וניתן לשלב אין סוף אפשרויות ואלמנטים מיוחדים בעיצוב הבית או המשרד. מבחירת החומרים איתם תחפו את הקירות והרצפה, ארונות מטבח, ארונות אמבטיה ועד לריהוט הארעי יותר, כגון: סלון, פינת אוכל ושאר אביזרי אווירה ודקורציה. ארתור מילייאן, מנגריית בראבו, מומחה לעיצוב הבית מעניק הצצה לקווי העיצוב החדשניים יותר, שיסייעו להתוות את הקו הייחודי והבלעדי שלכם.

אילו הקירות יכלו לדבר?
אחד הטרנדים הלוהטים של התקופה האחרונה הוא חיפוי קירות בזכוכית. מתאים לסלון, למטבח, לחדר הרחצה וכמובן גם לחדרי ילדים. חיפוי כזה יוכל לשמש כתחליף לחיפוי קרמיקה, טפט או שילובי צבע כאלה ואחרים. אם כי בעיקר אמצעי עיצובי אחר, ייחודי המאפשר לכם לתת ביטוי אישי יותר על ידי שילוב של תמונות אישיות, קולאז'ים שאהבתם, או העתק של תמונה כזו או אחרת שממש אהבתם. לדוגמא: שילוב של תמונה אמנותית בסלון, קולאז' תמונות של בני הבית, או שילוב של קומיקס בחדר הילדים, הפעילו את הדמיון השמים הם הגבול ליצירתיות. כמו כן ניתן לשלב קיר זכוכית בחדר האמבטיה כך תוכלו למנוע בעיות רטיבות, במטבח יהיה קל יותר לנקות את תוצאות הבישולים, מה גם שאם מאסתם בצבע או בתמונה ניתן כמובן להחליף את החלק המעוצב בלבד מבלי לשנות את כל החלל.

פתרונות מחוץ לארון, שילוב של עץ וזכוכית במקורות אחסון
מטבחים הם המקום לתת ביטוי ליצירתיות שלנו. כל אחד רוצה לבלוט במטבח אם במטעמים שאנחנו מבשלים או בדרך שאנחנו בוחרים לעצב את החלל. בשנים האחרונות אנחנו מובילים קו עיצוב מודרני וחדשני, חיפוי זכוכית או זכוכית בכלל בארונות המטבח, במשטחי העבודה או אפילו בשולחן המרכזי בו מתכנסים כל דיירי הבית. הבחירה בזכוכית מאפשרת לשלב צבעים, אפליקציות עיצוביות ייחודיות, משחק בין זכוכית חלבית בחללים אותם תבחרו הסתיר או כזו שקופה שתאפר הצצה.
בנוסף אחד הפתרונות המעניינים הוא שילוב של זכוכית בארונות הבגדים בחדר המבוגרים וגם בחדרי הילדים. יש להקפיד כמובן לבחור בזכוכית איכותית ובטיחותית על מנת למנוע תאונות מיותרות. בחירה בזכוכית גם כאן יכולה לעזור בשילובים דקורטיביים כפי שציינו ואף לחסוך מקום ולשלב בדלתות הזזה גם מסכי טלוויזיה או מסך מחשב במקום להעמיד אותם על השולחן או לתלות על הקיר.
פתרונות עיצוביים ויצירתיים, זכוכית היא פתרון נהדר, אך שילוב של עץ או דלתות צבעות בתנור יכולות להוות תשובה טובה להרבה מאוד מטבחים או ארונות חדרי שינה, זכרו החלום שלכם יכול להתגשם אם תקפידו להתייעץ עם אנשי המקצוע הנכונים תוכלו להגיע לתוצאות מדהימות, מסכם עבורנו ארתור מיליאן.
לפרטים >>>
נגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד