י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חמאס עצר בכיר שרצח בשירות ישראל את מאזן פוקהא

בארגון הטרור חמאס, טוענים כי עצרו אשרף אבו לילה שלדבריהם חיסל את בכיר הארגון מאזן פוקהא. לדבריהם, המתנקש פעל בהנחיית ישראל והוא יוצא להורג. "עצרנו את המתנקש שפעל בזירה ולחץ על ההדק" נמסר

איסמעיל הנייה במסיבת העיתונאים על רצח מאזן פוקהא
איסמעיל הנייה במסיבת העיתונאים על רצח מאזן פוקהא



בארגון הטרור חמאס, טוענים כי עצרו אשרף אבו לילה שלדבריהם חיסל את בכיר הארגון מאזן פוקהא. לדבריהם, המתנקש פעל בהנחיית ישראל והוא יוצא להורג. "עצרנו את המתנקש שפעל בזירה ולחץ על ההדק" נמסר.

ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה, טוען כי בידי גורמי הביטחון של התנועה עצור אשרף אבו לילה ממחנה הפליטים נוסייראת שבמרכז רצועת עזה - מי שביצע לכאורה את הרצח של מאזן פוקהא, איש מבצעים בזרוע הצבאית של חמאס שנורה למוות לפני כחודש וחצי ליד ביתו בשכונת תל אלהוא בעזה. פוקהאא, נורה למוות בפתח ביתו לפני כחודש וחצי.

"הרוצח הפושע, שביצע את ההתנקשות בהוראות קציני המודיעין הציוני, נמצא בידי זרועות הביטחון. הוא חשף את כל הפרטים הנוגעים להתנקשות" אמר איסמעיל הנייה בפתח ביתו של פוקהא כשהוא עומד לצד האלמנה. "זהו הישג אסטרטגי של זרועות הביטחון בעזה, והעולם ייוודע למאמץ הגדול שנעשה כדי לתפוס את הרוצח" אמר.

לדברי איסמעיל הנייה בבמסיבת העיתונאים "אין ספק שהציוני הכובש הוא שנתן את ההוראה להתנקשות בחייו של המנהיג מאזן פוקהא. היינו יכולים להודיע על כך לפני שלושה ימים, אך זרועות הביטחון המתינו עד לרגע בו יהיה לנו את כל הפרטים".

על פי תוצאות דו"ח החקירה של חמאס, החשוד הודה בכל המיוחד למעשיו, והודה כי נשלח על ידי המודיעין הישראלי. בנוסף חשף את פרטי החיסול לפרטי פרטים. בימים הקרובים ארגון חמאס יוציא את שאר הפרטים מהחיסול של פוקהא.
מאזן פוקהא איסמעיל הנייה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד