י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ה"שיקיות של חוי": נבחרת השבוע והציור שלה

בכל שבוע תבחר חוי חפץ, פאשניסטה אחת מרחבי הרשת כמתלבשת הטובה של השבוע. התנאי להשתתפות: שמירה על כללי הצניעות. הפינוק: ציור אישי. יצאנו לדרך

איור: פני
איור: פני



אני יוצאת לדרך עם פרויקט חדש, בו אציג בפניכן הקוראות את הבחירה שלי - למתלבשת הטובה של השבוע. בכל שבוע, מתלבשת אחת, אליה אפנה כמובן ואבקש רשותה, תוצג כאן ב'לובי נשי' כמי שנבחרה.

מלבד הכבוד (המדומה, כן?!) להפוך למתלבשת השבוע של 'לובי נשי' - ציירת מוכשרת, תצייר בבואה בדמות הנבחרת, כמובן ב'לוק' ובלבוש הנשקף בתמונה הנבחרת.

אך שימנה לב, יש לי הרבה חברות וירטואליות, אני תמיד נהנית לדפדף בפייסבוק/ אינסטגרם ולקבל השראה מהתמונות. רבות מהן מתלבשות ממש טוב, כך שהבחירה לבדה היא תהליך ממש קשה. שלא לדבר על התנאים להשתתפות, שמגבילים את האפשרויות.

תחילה, המקום. לא אוכל לבחור עשרות רבות בכל שבוע, לכן תהיה זו מאושרת יחידה. שנית, אנו נמצאות בכותלי האתר החרדי הגדול בעולם, השומר על כללי ההלכה והצניעות, ועל כן ברור שינן מגבלות.

לא אוכל להציג תמונות בהן הלוק אינו בכללי הצניעות; בלי מחשוף, כיסוי ברך ומרפק, חובה. גם אם לי עצמי יש תמונות שלא עומדות בכללים אלו - מה לעשות, יש הבדל משמעותי בין חיינו הפרטיים, לבין הפרהסיה הציבורית.

אז אני פונה ללב שלכן, תפרגנו לי תמונות שוות ושאפות, אבל עם בגדים צנועים ותבוא עליכן הברכה ואולי גם הבחירה.



התמונה והציור

השבוע בחרתי באלישבע לוי (שבח) elishevah770, לובשת שמלה של זארה. פאה: מזלי פאות.
משקפיים: forever21

אלישבע באווירת קיץ - עושה לי חשק לקפוץ למים



אלישבע - ה'שיקית של חוי' להשבוע

והנה התמונה המקורית
שיקיות של חוי פאשניסטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד