ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

איש העסקים שכובש את האולמות של בני ברק

איש העסקים יואב ברין ממשיך וכובש עוד יעד באולמות השמחה של בני ברק: לאחר שהפך למפעיל של האולמות 'היכלי מלכות' ו'כליל מלכות', מעתה ישמש ברים כזכיין באולמי 'רויאל' שבמתחם 'יד עזרה' • כל הפרטים

יואב ברין
יואב ברין



האולמות המיתולוגיים "יד עזרה" ברח' שלמה המלך בבני ברק, עוברים לניהולה של חברת הקייטרינג בבעלות איש העסקים יואב ברין מחסידות גור. האולמות בבעלות החדשה ימותגו תחת השם "אולמי רויאל".

בבעלות משפחת ברין מספר עסקים בתחומי המזון בישראל מזה שנים רבות. החברה מפעילה מספר מותגים לשווקים שונים, ביניהם הפעלת אולמות "היכלי הפאר", "היכלי מלכות" לשעבר, ו"אולמי מודיעין המחודשים", "כליל מלכות" לשעבר. כמו כן מפעיל הקייטרינג של משפחת ברין את אולמות "ארמונות חן" הסמוכים.

כמו כן, בבעלות המשפחה קייטרינג המפיק אירועי יוקרה ודינרים בקרב הציבור הדתי והחרדי, ומהווה קייטרינג הבית של בניני האומה בירושלים ומקומות נוספים. בשנים האחרונות הפיקו את האירועים היוקרתיים ביותר שנערכו בקרב הציבור הדתי והחרדי.

בנוסף בבעלות המשפחה מספר פרויקטים בתחום הנדל"ן בישראל.



כזכור, לפני כשנתיים וחצי נחשף הציבור הרחב לשמו של איש העסקים יואב ברין בטלטלה שנחשפה ב'בחדרי חרדים' כשאיש העסקים החסידי שהחל בתהליכי רכישת העיתון, נטש לאחרי חודש ימים את העיתון בטריקת דלת וחזר בו מתוכניות הרכישה.

ברין הסכים בתחילה לרכוש את העיתון ולהניח סכום גדול על שולחן המערכת ביהודה המכבי בירושלים זאת לאחר שבנו ישראל ברין הוכנס על ידי הדיין הרב אליהו היישיריק והנגיד אברהם גולדפינגר להנהלת החשבונות של העיתון, ובדק את מצבה הפיננסי.

עיתון המודיע נקלע למצוקת מזומנים קשה והתקשה לעמוד בתשלומים לספקים. העיתון לא שילם את משכורות עובדים במשך תקופה, והתקשה לגייס אשראי מבנקים.

לאחר שגילה ברין כי נכנס לבור ללא תחתית והחובות גדולים מעבר למה שסבר תחילה בשל הלוואות גדולות, נטאש את העסקה.
יואב ברין אולמי יד עזרה קייטרינג אולמי רויאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד