י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

אבוטבול נגד הסיקריקים: "תעזבו את בית שמש, אתם לא רצויים"

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול עלה לבקר את רחל אסרף, שנפצעה מאבן שהשליך עליה ילד חרדי משום שהיא "לא היתה לבושה בצניעות", ותקף את תושבי העיר הסיקריקים • "תבחיני בין חרדים לחרדים קיצונים. גם נגדי הם הפגינו"

אבוטבול נגד הסיקריקים: "תעזבו את בית שמש, אתם לא רצויים"
פלאש90



‏ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול קורא לתושבי העיר הסיקריקים לעזוב את העיר, משום שלדבריו הם "אינם רצויים בה".

את הדברים אמר אבוטבול אמש (חמישי) במהלך ביקור אצל רחל אסרף, תושבת העיר שנפצעה השבוע לאחר שילד חרדי זרק עליה אבן ופצע אותה, בטענה שהייתה לא לבושה בצניעות. אל הביקור בבית משפחת אסרף התלוו סגנו של אבוטבול מאיר בלעיש, וחברי המועצה שלום אדרי וסמי ביטון.



בתיעוד וידאו שהגיע לידי "בחדרי חרדים" מהביקור, נראה אבוטבול אומר כך לבני המשפחה: "באנו לבקר אתכם בני המשפחה ולהבהיר, שחרדים, דתיים וחילונים, כולם כאחד מזועזעים ממה שקרה, וכולם מגנים את המעשה הנבזה והנפשע הזה".

אבוטבול הוסיף ואמר: "האנשים שעשו ועושים את זה, זה נגד החוק וההלכה. אין פה שום היתר של שום רב בעולם, שמותר להרים ידיים ולצעוק - זו לא דרכה של תורה, דרכה של התורה היא: 'דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום', הדרכים שלנו שונים לגמרי, אנחנו לא נמצאים איפה שהם נמצאים".

לדבריו: "בעצרת יום הזיכרון האחרון תקפתי את כל הקיצונים האלו בצורה קשה וקראתי להם לעזוב את העיר, מי שמתנהג ככה הוא לא מתאים לעיר בית שמש. זה עושה חילול ה', ולא קידוש ה', ובסופו של יום זה גורם שאנשים שלא יאהבו את היהדות והתורה, זה מרחיק אנשים מהדת. התורה זה הרב עובדיה זצ"ל, הרב אלבז, הרב ארוש, ועוד... אלו רבנים שמקרבים ומחבקים כל יהודי. מי שעושה מעשים כאלו גורם לחילול ה' מאוד גדול".

לסיום אמר אבוטבול: "באנו לבקר אתכם, ולהבהיר שאנו לא נמצאים איפה שנמצאים אותם קיצונים. עכשיו צריך לדעת ולהבחין היטב בין חרדים, לחרדים קיצונים - סיקריקים, מי שתקף אותך זה סיקריקים, אפילו מול הבית שלי הם הפגינו".


צילום סרטון: מיכאל קריספל
אבוטבול סיקריקים בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 52 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד