י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

נסראללה מתגרה: ישראל מפחדת ממלחמה נגדי

מזכ"ל חיזבאללה נאם לפני תושבי לבנון, תיאר מקרה חדירה לישראל שאירע לא מזמן ופיזר אמירות מתגרות לעבר צה"ל ומערכת הביטחון

נסראללה, רויטרס
נסראללה, רויטרס



לרגל יום השנה לחיסולו של בדר א-דין, מפקד חיזבאללה, התייחס המזכ"ל נסראללה לתקרית שאירעה בחודש שעבר כשתושב לבנון חצה את הגבול והגיע עד לתחנת האוטובוס של קריית שמונה. למזלם של התושבים, התגלה האורח כלא שפוי, אך הוא הצליח לצעוד עשרה קילומטרים לפני שנעצר - ממש במקרה.

נסראללה לגלג על הישראלים ואמר - "הם הקימו מספר גדרות ומערכות התראה מתקדמות מאוד על הגבול, ולפני מספר שבועות אזרח לבנוני עבר את הגדר וצעד עשרה קילומטרים עד שהגיע לתחנת אוטובוסים בקריית שמונה". נסראללה המשיך - "זה מראה שהאמצעי המעקב שלהם בלויים, הצבא והביטחון שלהם חלשים".

נסראללה הזכיר את הקמת הגדר בראש הנקרה ואמר "זו הודאה בניצחון של לבנון והודאה בתבוסה של ישראל". הוא הוסיף ואמר כי "האויב הישראלי חושש ולא רוצה כל עימות, אנחנו לא רק מאיימים, אנחנו גם מבצעים. ישראל חוששת שהמלחמה הבאה עשויה להיות בתוך השטח שלה, ולכן לכל איום שלנו היא מגיבה בצעדים ביניהם בניית גדרות".

"הדיבורים בישראל על מלחמת ישראלית נגד חיזבאללה הם מלחמה פסיכולוגית" אמר מזכ"ל חיזבאללה והתייחס למלחמת האזרחים בסוריה - "אנחנו עומדים מאחורי ההנהגה הסורית בכל משא ומתן שהיא מנהלת. אנחנו מעודדים כל הזדמנות להפסקת אש בסוריה, ואנחנו נהיה בסוריה איפה שצריך שנהיה". יצויין כי במהלך הטקס נאם אף בנו של הבכיר שחוסל, שהכריז כי ימשיך בדרכו של אביו - "שמו של אבי עדיין רודף את האויבים ובהם ישראל".
נסראללה מלחמה לבנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד