י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

סוף עונה? לא תמיד מדובר במציאה

קחו בחשבון כי בסוף-סוף העונה, כשהמחירים יורדים ל 70% הנחה, תהיה זו קניית פשרה, מבחינת הצבעים והגזרות שיימצאו בחנויות • המסקנה: רוצו עכשיו לחנויות

מתנפלים על ה'סיילים'. צילום ארכיון
מתנפלים על ה'סיילים'. צילום ארכיון



תמיד נשאלת השאלה: מתי הוא הזמן הטוב ביותר לרכוש פריטים שחיכינו להם כל-כך הרבה? אולי נחכה לירידת המחירים - ונרוץ לרכוש אותם? כדאי לחכות לסוף ינואר או סוף פברואר? אז מהו הזמן הטוב ביותר?

מניסיוני המקצועי, בכל תחומי האופנה וכסטייליסטית אשר מכורח תפקידה לפקוד את חנויות האופנה השונות, אני מצהירה בזאת כי עכשיו - ממש עכשיו זה הזמן!

כן, בשבוע זה והבא אחריו, כדאי לצאת לרכישות אופנתיות כשרמת המבצעים עומדת על 1+1, השני בחצי מחיר - ופה ושם נוכל כבר לראות ניצנים של 50%.

נכון, אני יודעת שאין אלה הנחות הענק עליהן אתם חושבים ומצפים, אבל ראו הוזהרתם, כי בתקופת הסיילים הגדולים, לקראת אמצע ינואר וכל חודש פברואר, חודשים שיטמנו בתוכם את הנחות הענק של 50-70% הנחות, לא תוכלו למצוא בדיוק את הפריטים הנחשקים שחיכיתם להם כל העונה.

ראשית, קחו בחשבון את ההצטופפות הגדולה והבלאגן בחנויות עצמן, תאי המדידה יהיו סיוט ארוך שחבל לבזבז עליו את הזמן (אלא אם כן לקחתם יום חופש למטרה זו), תוכלו למצוא ערימות על גבי ערימות של מידות קצה (מידות קטנות מדי או גדולות מדי), מה שיצריך מכם אנרגיה נוספת בחיפוש אחר המידה שלכם.

שנית, מה לגבי הצבעים?

קחו בחשבון כי בסוף סוף העונה כשהמחירים יורדים ל 70% הנחה, תהיה זו קניית פשרה, מבחינת הצבעים שיימצאו בחניות. ספק אם המוצרים שתמצאו באותם ימים, ישקפו את הפרקטיות ללבישה בכל יום שתפתחו את ארון הבגדים. אז מה בעצם נשאר לקנות? באמת תשתמשו במעיל אדום?

עוד גורם חשוב: מרוב התלהבות של המחיר הנמוך לפעמים תשכחו לקחת בחשבון את גזרת הבגדים.

זכרו כי גזרה נכונה ומותאמת למבנה גופכם הינה גורם משמעותי באם אותו פריט ינוצל על ידכם למספר רב של לבישות במשך העונה והעונה הבאה, או שמא יהא זה עוד פריט לאוסף הערימה הנרדמת אצלכם בארון הבגדים או כזה שייתרם לנזקקים.

להקשיב לעצמנו

המסר ברור: לפני ההסתערות הגדולה לקראת המבצעים, עלינו לשים לב ולהקשיב לעצמנו: האם אנחנו אוהבים את הפריט? האם אנחנו מחוברים לצבע? ואיך הגזרה והבד? האם נוח לנו ונעים לנו כשאנו לובשים את הפריט המוצע כרגע למכירה במחיר זול?

אם אתן מרגישות מבולבלות ורוצות כיוון ועזרה גם בתקופת המבצעים, אני לרשותכם. תוכלו לשאל אותי שאלות, ואוכל גם להנעים לכם ימי כיף של סטיילינג אישי במגוון חנויות האופנה: לדעת כיצד לקנות נכון, יעיל ומדויק בהתאם לנתונים האישיים, כיצד לעצב הופעה ולסגנן מראה בכל יום, כיצד להשתמש באביזרים משלימים ועוד.

גם ארון הבגדים נראה לפעמים כמו חנות שלמה, אך כדאי לסדר אותו.

אשמח להגיע לעזרה בניפוי, שדרוג המלאי ע"י עצות של תיקוני תופרת ובניית סטים מלאים ללבישה מהמלאי הקיים (באזור המרכז בלבד).

אורית לבה, סטייליסטית 0546332463

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד