י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

טוני בלייר: "התקשורת השמאלנית מסקרת את טראמפ בצורה לא הוגנת"

ראש ממשלת בריטניה לשעבר: מסכים לחלק מהביקורת של טראמפ כלפי העיתונאים; התקשורת הפכה למקוטבת ופלגנית

  • י"ח אייר התשע"ז
טוני בלייר. צילום: קובי גדעון, פלאש 90
טוני בלייר. צילום: קובי גדעון, פלאש 90



ראש ממשלת בריטניה לשעבר, טוני בלייר, אמר כי אמצעי התקשורת המזוהים עם השמאל מסקרים בצורה לא הוגנת את נשיא ארה"ב, דונלד טרמאפ.

בלייר, ששימש כראש הממשלה מטעם הלייבור בשנים 1997-2007, אמר בראיון למגזין GQ כי הוא מסכים לחלק מהביקורת שהטיח טראמפ בעיתונאים שמסקרים את נשיאותו.

"אני חושב שיש בעיה גדולה בצורה שהתקשורת פועלת במערב, אשר הופכת למקוטבת ופלגנית, ואתם יודעים: לא כל מה שטראמפ אומר על הסיקור התקשורתי שלו הוא בלתי הוגן", אמר בלייר בראיון.

"אני חושב שעלינו להיות ברורים מאוד: התקשורת של השמאל מאוד מתקשה להיות אובייקטיבית כלפי טראמפ".

בלייר, שהשתתף לאחרונה בפגישה בבית הלבן עם ג'ארד קושנר, חתנו של טראמפ ויועצו הבכיר של נשיא ארה"ב, טען בראיון כי הפרוגרסיביים בארה"ב נוקטים בגישה פלגנית מדי כלפי הנשיא.

לדבריו, הפוליטיקה הפכה למקוטבת עד כדי כך ש"אם אני נמצא עם קבוצה של דמוקרטים בארה"ב ואני מעז להעלות את האפשרות כי ישנו תחום שבו ממשל טראמפ יעשה טוב, דעתם של אנשים פשוט נטרפת".



בלייר, שהודיע בתחילת החודש על כוונתו לחזור לחיים הפוליטיים בבריטניה, גם דחה חלק גדול מהביקורת שהוטחה כלפי טראמפ. "ההשוואות עם היטלר וסטלין הן מגוחכות", אמר.

כאשר נשאל לדעתו על ההשוואות בין המתקפות של טראמפ נגד התקשורת לבין היחס של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, כלפי חופש ביטוי, ענה בלייר: "למעשה, אני חושב שזה שונה באופן מהותי".

בעת שהודיע על כוונתו לחזור לחיים הפוליטיים, אמר בלייר כי החלטתו טמונה בהתפתחויות סביב עזיבת בריטניה את האיחוד האירופי. "מה שקורה בבריטניה מדאיג אותי. ענייני הברקזיט העניקו לי מוטיבציה להתערב בפוליטיקה, עליך ללכלך את הידיים ואני מוכן לכך", הסביר.
טוני בלייר דונלד טרמאפ תקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד