י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

לא מחכה לתחנה החרדית; דוד חכם סגר בתאגיד

התזוזות בתחנות הרדיו נמשכות • רגע לפני שתאגיד השידור החדש עולה לאוויר, איש התקשורת דוד חכם החליט שלא להמתין להקמת התחנה החרדית החדשה וחתם בתאגיד. חכם ל"בחדרי": "שמח מאוד להמשיך לשדר" • פרסום ראשון: במורשת שוקלים להרים מהדורה מרכזית שתתחרה ראש בראש עם המהדורות של "קול חי" ו"קול ברמה" • כל הפרטים

דוד חכם. ממשיך בתאגיד
דוד חכם. ממשיך בתאגיד

 


תזוזות בתחנות הרדיו החרדיות: רגע לפני שתאגיד השידור החדש עולה לאוויר - מחר - איש התקשורת דוד חכם החליט שלא להמתין להקמת התחנה החרדית החדשה וחתם בתאגיד. כך נודע ל"בחדרי חרדים".

חכם ימשיך החל ממחר (שני) לשדר בכל בוקר מ-8 עד 10 את 'חכם על הבוקר' ב'רשת מורשת', במסגרת התאגיד.

 


התוכנית חכם על הבוקר בהגשת דוד חכם עלתה לאויר לפני כחצי שנה ב"קול ישראל", לאחר שחכם עבר מהגשת תכנית הבוקר של "קול חי" יחד עם בצלאל קהאן. כאמור, כעת, עם סגירת רשות השידור ולקראת עלייתו לאוויר של תאגיד השידור הישראלי כאן, היא תועבר לתאגיד כפי שהייתה ברשות השידור.

תוכניתו של חכם ברשת מורשת הפכה בחצי השנה האחרונה לפופלרית מאוד וזינקה באחוזי האזנה בסקר TGI האחרון.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי המגעים בין התאגיד לחכם נמשכו זה מספר חודשים, כאשר חכם החליט להישאר על הגדר והמתין לראות כיצד תסתיים סאגת הקמת התאגיד, כמו גם הקמת התחנה החרדית החדשה בתאגיד. לאחר שהתאגיד הפך למציאות, ולאחר שחכם הבין כי הקמת התחנה החרדית החדשה תתעכב לפחות במספר חודשים, הוא החליט לסגור בתאגיד.

"אני שמח מאוד להמשיך לשדר לציבור המאזינים את תוכנית האקטואליה הטובה ביותר בבוקר למגזר ברשת מורשת במסגרת התאגיד, תוכנית שתוך עשרה חודשים הפכה למובילה וכך בעזרת השם נמשיך/נתחיל" מסר חכם ל"בחדרי חרדים".

כפי שדווח בהרחבה ב"בחדרי חרדים", בתחנות החרדיות הוותיקות - "קול חי" ו"קול ברמה" - מנסים עדיין להבין כיצד לפעול למול הכוונה להקים תחנת רדיו חרדית בתאגיד, מה שצפוי לגרום לכאבי ראש גדולים עבורן.

כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", בתאגיד החליטו להציב רצועת אקטואליה בשעה 19:00 בכל ערב בהגשת העיתונאי יעקב אייכלר, במה שנראה כקריצה רבת משמעות לציבור החרדי - זאת בקרב ראש בראש מול המהדורות המרכזיות של "קול חי" ו"קול ברמה".

כעת נראה כי לתחנות החרדיות צפוי כאב ראש נוסף. ל"בחדרי חרדים" נודע כי גם ברשת מורשת שוקלים להרים מהדורה מרכזית בשעה 19:00, שתתחרה אף היא מול המהדורות בתחנות החרדיות.

דוד חכם תאגיד השידור רשות השידור רשת מורשת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד