י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

צפו: ותיק קרייני קול ישראל נפרד בפעם האחרונה

"זה סוף החדשות" • יצחק איתן, ותיק קרייני החדשות ב'קול ישראל', נפרד אמש בפעם האחרונה מהמאזינים במהדורת החדשות של השעה 20:00, לאחר 56 שנים

יצחק איתן נפרד, אמש
יצחק איתן נפרד, אמש

 


"זה סוף החדשות" • יצחק איתן, ותיק קרייני החדשות ב'קול ישראל', נפרד אמש (ראשון) בפעם האחרונה מהמאזינים במהדורת החדשות של השעה 20:00, לאחר 56 שנים.

איתן פתח ואמר: "מאזינים ומאזינות יקרים, לפני סיום, הרשו לי לומר מילות פרידה - לפני 56 שנים הגעתי לקול ישראל, ונתתי את קולי במגוון תכניות שידורים, ובעיקר חדשות, חלקם שמחות וחלקם עצובות".



איתן הוסיף ואמר: "גם לאחר פרישתי לגמלאות, נעניתי להפצרות ושבתי לשדר. השערים ינעלו, ורשות השידור המוסד התרבותי היסטורי, הראוי לתפארת מדינת ישראל בן 81 שנים, שבו היו משפחה אחת עובדות ועובדים מסורים, וחברים מקצועיים, הראויים לתודה וברכה, כולנו נלך הביתה, בלב כבד, כי מה שהיה, לעולם לא יהיה עוד, ומה שיהיה כלל לא ישווה, למה שהיה".

לסיום אמר איתן כשקולו נשנק מבכי: "זה עצוב מאוד. לא כך יחלנו לגורל האכסניה הזאת, ולגזירה שנכרתה על מאכסניה. ולכן גבירותי ורבותי - תודה על ההאזנה, לחדשות ולמשדרים, על הפרגון והמילים מחממות הלב. אני יצחק איתן נפרד מכם לשלום ומאחל לכולם רק חדשות טובות - זה סוף החדשות מקול ישראל".

קול ישראל יצחק איתן רשות השידור חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד